06 Ноември 2024сряда13:44 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Да опраскаме парите

/ брой: 288

автор:Светлана Велева

visibility 2642

За поредно нагъване и потъване на магистрален участък разбрахме тези дни. Този път на АМ "Марица". Страшно е, когато подобни инциденти се превърнат в нещо обичайно, защото това означава пълна абдикация на държавата от контрол. Нагъването на магистрален път, където скоростта е над 120 км, от една страна създава риск от тежки инциденти, застрашавайки здравето ни и живота. А от друга - това, че се случва по новооткрит магистрален участък и за пореден път, означава не просто лошо качество и безхаберие, но буди подозрение за съмнителни сделки. По-рано същото се случи и с АМ "Струма".
Пак при ГЕРБ при строежа на Лот 2 на "Тракия" бе установено, че магистралата се строи от пепел. Това е материал, който не става за строителството и на селски път. Тогава бе изчислено, че ако лотът започне да се преправя, той ще се оскъпи до 26 млн. лв. А колко ше се оскъпи сега и кой ще го плаща? Пак ние - с по-скъпи винетки и с по-високи данъци. И докато недоволни граждани, излезли на протест, чакат отговори от премиер и регионален министър, те подминават протестиращите, без да спрат. Демонстрирайки пълната абдикация на държавата от отговорността си към своите поданици. Същия ден управниците ни гордо рязаха лентички на поредния рехабилитиран път. Добре че е само пътна настилка, а не мост, че ако пътищата само след дни се нагъват, какво ли ще се случи с мостовете и преминаващите по тях? Съвсем резонно протестиращи поискаха проверка от прокуратурата за съмнителни схеми на строителните фирми, чрез които те избягват отговорност за лошото качество на строителството. Редно е прокуратурата да провери и как се печелят обществените поръчки, а също и дейността на контролните органи, несвършили си работата. Явно никой по веригата не мисли за изграждане на стабилна пътна инфраструктура, а за това сега да "опраскаме" едни пари и всеки да си вземе дял, пък след нас - потоп.

Задава се тотална водна криза

автор:Дума

visibility 242

/ брой: 212

КЗП подхваща фирмите за бързи кредити

автор:Дума

visibility 234

/ брой: 212

БДЖ обещава да не закрива линии

автор:Дума

visibility 246

/ брой: 212

Президентският вот в САЩ започна без победител

автор:Дума

visibility 230

/ брой: 212

Скопие злобее срещу българската памет

автор:Дума

visibility 247

/ брой: 212

Кипър дава 1000 евро помощ за първо дете

автор:Дума

visibility 209

/ брой: 212

Накратко

автор:Дума

visibility 311

/ брой: 212

Истинската червена линия

автор:Александър Симов

visibility 218

/ брой: 212

Инвестиция в бъдещи визионери

visibility 223

/ брой: 212

Америка се готви за бунтове и анархия след изборите

visibility 289

/ брой: 212

Слугинаж

автор:Евгени Гаврилов

visibility 204

/ брой: 212

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ