30 Септември 2024понеделник22:20 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Губим 1 млрд. лв. годишно без сухопътния Шенген

/ брой: 73

автор:Дума

visibility 938

Над 1 милиард лева излизат като цяло пропуснатите ползи за българската икономика без Шенген по суша. Това заяви Николай Рашков от Съюза на международните превозвачи пред "Нова телевизия" в коментар за последствията върху транспортния бранш и потребителите като цяло от това, че България не е в Шенген по суша.
"Ние, като хора, плащаме цената с по-скъпи стоки в магазините", обясни експертът. Стоките са по-скъпи, защото нашите камиони изчакват на границата. Средно във Видин се чака по 16 часа на камион, а голяма част от стокообменът на България минава оттам. В Русе се чака средно 11 часа. Рекордите във Видин, Кулата и Русе са повече от 2 дни чакане.
Изследване на Съюза на международните превозвачи обхваща три гранични пункта - Видин-Калафат и Русе-Гюргево на българо-румънската граница, както и Кулата-Промахон на българо-гръцката. Ако в тази сума бъдат включени и други гранични пунктове по сухоземните граници, тя ще нарасне.
Най-натовареният пункт е "Капитан Андреево", но е изключен от обследването, тъй като е външна граница за Европейския съюз.
"Приемането ни в сухопътния Шенген е абсолютно задължително, за да може икономиката ни да функционира като цяло и това трябва да е позицията на държавата", заяви Рашков.

Борислав Гуцанов: След изборите е възможен експертен кабинет

автор:Дума

visibility 782

Парламентът приключи по обиден начин за гражданите

автор:Дума

visibility 919

/ брой: 185

България трябва да има независима външна политика

автор:Дума

visibility 864

/ брой: 185

Ниски добиви на слънчоглед, олиото може да поскъпне

автор:Дума

visibility 919

/ брой: 185

Вносът на украински мед у нас е скочил с 61%

автор:Дума

visibility 871

/ брой: 185

Зъболекарите искат въвеждане на данък за вредните храни

автор:Дума

visibility 867

/ брой: 185

Работодатели уволняват чрез съдебни изпълнители

автор:Дума

visibility 971

/ брой: 185

Евакуират поетапно българите от Ливан

автор:Дума

visibility 933

/ брой: 185

В САЩ не сложиха знамето на РСМ

автор:Дума

visibility 1060

/ брой: 185

75-годишно приятелство между България и КНР

visibility 825

/ брой: 185

Писна ни от глупости

автор:Мая Йовановска

visibility 1409

/ брой: 185

Държава на изпитите

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1220

/ брой: 185

Площадна геополитика

автор:Юри Михалков

visibility 1367

/ брой: 185

БСП иска предоговаряне на условията по Зелената сделка

автор:Дума

visibility 894

/ брой: 185

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ