26 Юли 2024петък11:19 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Брюксел разреши строителството на "Струма" извън дефилето

/ брой: 43

автор:Дума

visibility 344

България е получила разрешение от Европейската комисия за проектиране и строителство на платното от магистрала "Струма" от Кулата към София, което е извън Кресненското дефиле и минава източно от него. С това се дава възможност да започне работата по последния участък на магистралата между Крупник и Кресна, съобщи регионалното министерство. Правителството е възложило на министрите на регионалното развитие и на транспорта да предприемат необходимите действия за проектиране и изграждане на този участък от "Струма". За другото платно на магистрала "Струма" – от София към Кулата, което е извън Кресненското дефиле, тепърва ще се разглеждат възможните алтернативи. Възложено е прединвестиционно проучване.
Всъщност ЕК е одобрила наполовина приетия вариант за трасе още от времето на ГЕРБ – Източен Г10.50. Той предвижда трасето да се раздели на две платна – едното в посока Гърция да мине през съществуващия път Е79 през дефилето, а в посока София да се изгради нов път източно от него. На практика комисията одобрява да започне проектирането и строителството на лявото платно – в посока София – което ще бъде качено по източния склон на Пирин. Експерти алармираха още преди години, че строителството там ще е трудно, тъй като наклоните са големи и ще трябва да се построят множество виадукти.

Приеха на първо четене актуализацията на бюджета

автор:Дума

visibility 901

/ брой: 140

Властта изтегли още 200 млн. лв. нов заем

автор:Дума

visibility 935

/ брой: 140

В Румъния влезе в сила данък лукс

автор:Дума

visibility 966

/ брой: 140

Болести по животните дебнат на границата с Турция

автор:Дума

visibility 940

/ брой: 140

Провал на реформата за абортите в Полша

автор:Дума

visibility 984

/ брой: 140

Забраниха Хамбургския ислямски център

автор:Дума

visibility 969

/ брой: 140

Не носете ножове в Гърция

автор:Дума

visibility 1089

/ брой: 140

Накратко

автор:Дума

visibility 975

/ брой: 140

Строителни илюзии

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1020

/ брой: 140

За казуса "Ненчев"

visibility 1071

/ брой: 140

Враждата Баку-Париж

автор:Юри Михалков

visibility 976

/ брой: 140

Гавра

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1021

/ брой: 140

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ