11 Август 2024неделя02:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Серийният транспортен Ил-76МФ извърши първия си полет

/ брой: 236

автор:Дума

visibility 1996

Първият сериен военнотранспортен самолет Ил-76МФ се вдигна във въздуха, съобщава РИА „Новости”. Полетът на транспортника се е състоял в края на септември на аеродрума на Ташкентското авиационно производствено обединение, носещо името на Чкалов. Самолетът е бил във въздуха 38 минути под управлението на летеца изпитател Николай Куимов. Разработката на Ил-76МФ започва в началото на 90-те години. Първият полет на прототипа на самолета бе извършен през август 1995 г.
Транспортният самолет е създаден на базата на Ил-76, разработен в началото на 70-те години и представлява най-масовият тежък военнотранспортен самолет в света. От началото на серийното производство на Ил-76 са произведени 900 такива самолета.
От базовата си версия Ил-76МФ се отличава с повишената до 60 тона товароподемност и увеличения с 6,6 метра фюзелаж. Увеличението на дължината на фюзелажа е с по 3,3 метра пред крилата и зад тях. Ил-76МФ е с двигатели ПС-90Ф-76, които позволяват значително да се увеличи далечината на полета му. За сравнение, с товар от 40 тона Ил-76МФ може да извърши полет до 5,8 хиляди километра, докато при Ил-76 този показател е 4,7 хиляди километра.

 

"Боташ" отказва да променя договора с "Булгаргаз"

автор:Дума

visibility 988

/ брой: 151

ЕК е одобрила строежа на втори мост при Русе

автор:Дума

visibility 988

/ брой: 151

За година 271 милионери повече

автор:Дума

visibility 1203

/ брой: 151

Браншът недоволен от промените в закона за туризма

автор:Дума

visibility 846

/ брой: 151

Киев напредва в Курска област

автор:Дума

visibility 1371

/ брой: 151

10 нови огнища на чума в Гърция само за ден

автор:Дума

visibility 938

/ брой: 151

Иран се колебае за удар срещу Израел

автор:Дума

visibility 1036

/ брой: 151

Накратко

автор:Дума

visibility 5456

/ брой: 151

АЕЦ-ът и глупците

автор:Нора Стоичкова

visibility 2364

/ брой: 151

Вън търговци на полове и розова загриженост!

visibility 976

/ брой: 151

Психиатрия за политически лунатици

автор:Александър Симов

visibility 1143

/ брой: 151

Да откриеш островите Уллънг-до и Докдо

visibility 1055

/ брой: 151

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ