04 Ноември 2024понеделник13:06 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Феноменът БДЖ

/ брой: 63

автор:Евгени Гаврилов

visibility 2321

В края на миналата седмица сегашният шеф на БДЖ Владимир Владимиров се похвали, че са успели да спасят компанията от фалит.
Явно родните железници са някакъв феномен - да харчиш безразборно и в същото време да избегнеш банкрута. Примери колкото искаш. Депутатът от БСП Георги Свиленски алармира, че от БДЖ са плащали електроенергията с 20 лв. по-скъпо за мегават, което е довело до щети за 500 000 лв. Избухна и скандал около серия обществени поръчки за ремонт на локомотиви. Тезата "вие доведохте БДЖ до фалит, а ние го спасихме" се повтаря от шефовете на БДЖ и Министерството на транспорта при всеки опит да се разкрият безобразията в работата на превозвача. Скандали имаше и за извънредния труд на машинистите, и около футболистите, които се водят на щат, но не ходят на работа. Затова логично и инцидентите с влакове не спират. Поредният от тях беше в пожара на двата вагона от влака София - Бургас миналата седмица. Появиха се твърдения, че те не са били застраховани. Това означава, че пак БДЖ ще трябва да плати сметката. През 2011 г. застраховката на подвижния състав беше направена така, че тя да е валидна само когато вагоните не са в движение. Наистина феноменално.

 

Драстичен воден режим в Плевен

автор:Дума

visibility 55

/ брой: 210

Откриха 463 флакона райски газ в дискотеки в София

автор:Дума

visibility 75

/ брой: 210

Деца изпаднали в абстиненция след забраната за телефони в училище

автор:Дума

visibility 69

/ брой: 210

Работодатели оспорват в съда по-високата минимална заплата

автор:Дума

visibility 84

/ брой: 210

Подписват договор за новите реактори в АЕЦ "Козлодуй"

автор:Дума

visibility 83

/ брой: 210

ВМЗ-Сопот с нов стар директор

автор:Дума

visibility 83

/ брой: 210

Предлагат данък върху новите дрехи

автор:Дума

visibility 84

/ брой: 210

Скопие окончателно се ангажира с Коридор 8

автор:Дума

visibility 84

/ брой: 210

Албанският премиер разгневи Гърция

автор:Дума

visibility 73

/ брой: 210

Заплашиха съдийка за промигрантско решение

автор:Дума

visibility 82

/ брой: 210

Накратко

автор:Дума

visibility 76

/ брой: 210

Чорбаджийски неволи

автор:Аида Паникян

visibility 48

/ брой: 210

Забрави ли ЕС кой е Б.Б.

автор:Юри Михалков

visibility 82

/ брой: 210

Лицемерие в нещастието

автор:Таня Глухчева

visibility 63

/ брой: 210

Бананова република

visibility 74

/ брой: 210

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ