13 Август 2024вторник04:32 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Кой ужас е по-голям?

/ брой: 73

автор:Ина Михайлова

visibility 2992

Не ни трябва черен петък и химическа атака. Жертвите по пътищата ни са повече от тези в съвременен военен конфликт. Онзи ден автобус, вчера микробус. През 2017 г. загиналите са 678 души, 8700 са ранени. За една година! Щетите никой не е изчислявал. Колко жертви още трябва да има, че шофьорите да са по-отговорни, а контролните органи да си гледат работата? Не се научихме да бъдем толерантни, не разбрахме, че сме заедно и едно цяло на пътя. Че от всеки зависи не само собственият му живот, но и на останалите.
Държавата безумно залага на пожарникарския подход. Няма контрол, няма превенция. Стане ли беда, хукват през глава да анализират, проверяват и санкционират. Спретнаха шумни акции. Не помогна премахването на знака, който уведомяваше шофьорите за камери по пътя, нито промяната в начина за вземане на проби от пияни и дрогирани.
Законите перманентно се прекрояват. Нито глоби, нито катастрофи ни спират от нарушения. За ниската събираемост на санкциите само се говори. По-малко от половината нарушители изтърпяват наказанието си. Пътищата ни са калпави, а псевдомерките водят до очакван провал.
Кой ужас е по-голям? От случващото се на пътя или от невъзможността на държавата да го предотврати?

111 000 души у нас са на воден режим

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 152

Обмислят закон за големите проекти

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 152

200 млн. лв. дължи държавата по дела с пътни фирми

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 152

Сърбите масово срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 152

Албанска партия отлага признаването на българите

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 152

Засилен пътен контрол в Гърция

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 152

Накратко

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 152

Горе сърцето

автор:Марин Милашки

visibility 424

/ брой: 152

Планирана атака с MI6

автор:Боян Чуков

visibility 399

/ брой: 152

Карлос Насар, гордият българин

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 152

Законопроектът, който свали маските

visibility 361

/ брой: 152

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ