09 Август 2024петък21:48 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Реконструират Бетонния мост в Пловдив за 6 месеца

/ брой: 113

автор:Дума

visibility 3033

Национална компания „Железопътна инфраструктура“ започна реконструкцията на т.нар. Бетонен мост в Пловдив. Тя ще продължи 6 месеца, като през това време се предвижда мостът да бъде съборен и изграден наново, така че да бъде достатъчно висок за новата контактна мрежа на влаковете, които ще минават под него.
Очаква се ремонтът да предизвика хаос в града, тъй като съоръжението свърза центъра на града с район "Южен". Също от 15 юли общината въвежда и временна организация на движението и промяна в маршрутите на няколко автобусни линии с номера 1, 11, 27 и 36. В средата на юни пък ще бъде спряно напълно и движението на влаковете под моста за 40 дни.
Освен моста и контактната мрежа, ще бъдат подменени и релсите под него. Реконструкцията на съоръжението е част от проекта за „Развитие на жп възел Пловдив“, който се финансира със средства от Механизъм за свързване на Европа.
Срокът за изграждане на конструкцията на съоръжението и привързване към съществуващите рампи е до 6 месеца от датата на въвеждане на временната организация за движение, посочват още от НКЖИ.

"Боташ" отказва да променя договора с "Булгаргаз"

автор:Дума

visibility 397

/ брой: 151

ЕК е одобрила строежа на втори мост при Русе

автор:Дума

visibility 427

/ брой: 151

За година 271 милионери повече

автор:Дума

visibility 448

/ брой: 151

Браншът недоволен от промените в закона за туризма

автор:Дума

visibility 367

/ брой: 151

Киев напредва в Курска област

автор:Дума

visibility 483

/ брой: 151

10 нови огнища на чума в Гърция само за ден

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 151

Иран се колебае за удар срещу Израел

автор:Дума

visibility 440

/ брой: 151

Накратко

автор:Дума

visibility 1381

/ брой: 151

АЕЦ-ът и глупците

автор:Нора Стоичкова

visibility 732

/ брой: 151

Вън търговци на полове и розова загриженост!

visibility 377

/ брой: 151

Психиатрия за политически лунатици

автор:Александър Симов

visibility 465

/ брой: 151

Да откриеш островите Уллънг-до и Докдо

visibility 482

/ брой: 151

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ