20 Август 2024вторник15:58 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Що не ги натоварим

/ брой: 103

автор:Мая Йовановска

visibility 1411

На кредиторите на БДЖ им писна. Запорирали са сметки на холдинга и заплашват, и то не за сефте, да разпродават влакове. Ако сега обаче изпълнят заканата си, жп превози у нас изобщо няма да има. Остава само една траурна церемония да й спретнем на железницата. А хилядите, които всекидневно разчитат на нея? А железничарите, които ще останат без работа? К`во й пука на властта! Нали тя се вози в скъпи коли, за които плащаме всички.
Големият специалист Владко Владимиров, който бе гонен и отново връщан начело на холдинга, не спря да се фука как намалил загубите. От всеки телевизор в държавата обещаваше, че БДЖ ще цъфне и върже под неговото ръководство. Влакове щял да купува, пътуването щял да подобрява... Ето го резултата. Явно толкоз си може. Или пък изпълнява някаква скрита партийна програма. Щото, откакто ГЕРБ са на власт, все се опитват да абдикират от проблемите на железницата.
ЕС настоява да увеличим дела на железопътните превози в страната. Защото по презумпция са едни от най-безопасните и екологичните. Може и да стане, ако ни задължат определен процент от работещите в железницата да са футболисти.
Що да не ги натоварим в един конски вагон...
 

 

Жълт код за валежи и гръмотевици в половината страна

автор:Дума

visibility 77

На ръба сме на политически крах

автор:Дума

visibility 340

/ брой: 158

Румен Радев отхвърли служебния кабинет заради Калин Стоянов

автор:Дума

visibility 309

/ брой: 158

Двойно по-ниски добиви от слънчоглед

автор:Дума

visibility 289

/ брой: 158

Повече пари за изостаналите райони искат фермери

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 158

Ядем грузински сафрид и турски калкан

автор:Дума

visibility 281

/ брой: 158

Експерт: Възможно е ново поевтиняване на горивата

автор:Дума

visibility 293

/ брой: 158

Проливни дъждове и наводнения в Европа

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 158

Oсвободиха четирима българи на Халкидики

автор:Дума

visibility 292

/ брой: 158

Над 300 мигранти за ден в Испания

автор:Дума

visibility 292

/ брой: 158

Украйна отново въведе режим на тока

автор:Дума

visibility 251

/ брой: 158

Маймуната и ядреният реактор

автор:Александър Симов

visibility 287

/ брой: 158

Къде гледа БНБ?

автор:Нора Стоичкова

visibility 316

/ брой: 158

Безработица: Ефектът на еврозоната

автор:Гарабед Минасян

visibility 277

/ брой: 158

Възможен ли е компромис по сделката с "Боташ"

visibility 285

/ брой: 158

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ