22 Август 2024четвъртък17:22 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Дано не е късно

/ брой: 88

автор:Мая Йовановска

visibility 5484

Изглежда и НКЖИ (държавната компания, която отговаря за железния път) върви по пътя на БДЖ. Синдикатите в дружеството поискаха оставката на ръководството и го нарекоха некомпетентно. Определиха действията му като неадекватни. Ръководството нямало никакво желание да види проблемите в бранша и намерение да ги решава. Железничарите определят управлението на компанията като непрофесионалното и най-лошото - създавали се условия и предпоставки за влошаване и застрашаване безопасността на превозите.
Как да е иначе, след като един от основните проблеми в милата ни родина продължават да са калинките. Послушните бръмбари, които биват намествани по ръководни позиции, верни на господарите си.
Макар че всяко поредно правителство в последните години обявяваше железопътния транспорт за приоритет и обещаваше да спаси железницата, положението става все по-лошо. Реално сме свидетели на пълна абдикация на властта от БДЖ. Липса на влакове, на резервни части, стари и мръсни вагони, най-малко пътници от 50 години насам, най-много закъснения, недостатъчно персонал, лоши условия на труд...
В началото на миналата година имаше призив да се спаси железницата, защото след 3 или 6 месеца вече ще е късно. От тогава нищо, ама нищо съществено не е свършено. Дано вече не е късно!

След 20 години почти половината работещи ще са на над 55 години

автор:Дума

visibility 1104

/ брой: 160

България продължава да е в челните места по жертви на трафик

автор:Дума

visibility 1093

/ брой: 160

Нова социална услуга разкриват в Разград

автор:Дума

visibility 1093

/ брой: 160

ЕС започва да слага мито на украинския пчелен мед

автор:Дума

visibility 1097

/ брой: 160

Шарка по овцете в Гърция близо до границата с България

автор:Дума

visibility 1110

/ брой: 160

Собственият дом става недостижим за много европейци

автор:Дума

visibility 1084

/ брой: 160

Строителството ни тръгна надолу, докато в ЕС расте

автор:Дума

visibility 1043

/ брой: 160

Украйна предприе мащабно нападение срещу Москва

автор:Дума

visibility 1106

/ брой: 160

Кенеди-младши ще подкрепи Тръмп

автор:Дума

visibility 1112

/ брой: 160

Путин посети Чечня

автор:Дума

visibility 1271

/ брой: 160

Венецуелският парламент бави закон "срещу фашизма“

автор:Дума

visibility 1052

/ брой: 160

Днешните 55 - вчерашните 30

автор:Аида Паникян

visibility 1172

/ брой: 160

Крещящо лицемерие

автор:Велизар Енчев

visibility 1326

/ брой: 160

Правните абсурди продължават

автор:Дума

visibility 1206

/ брой: 160

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ