Борис Джонсън рекламира Брекзит без сделка за 100 млн. паунда
Борис Джонсън планира да похарчи 100 милиона паунда за светкавична рекламна кампания, с която да подготви Великобритания за Брекзит без сделка, пише в."Телеграф". Според изданието това ще е най-голямата рекламна кампания от Втората световна война насам. Средствата ще бъдат похарчени за билбордове, реклама по радиото и телевизията през следващите три месеца.
В неделя новият британски премиер е наредил на министрите да работят ударно по подготовката на Брекзит без сделка. Предвидени са всекидневни брифинги за напредъка в подготовката, които ще се провеждат в правителствената зала Cobra briefing room – място, което обикновено се ползва за координирани реакции при извънредни ситуации.
Към момента правителството работи по хипотезата, че страната ще напусне Европейския съюз без споразумение.
Планира се по време на кампанията да бъдат разпратени брошури на 27 милиона домакинства, ще има и множество клипове по телевизиите и в интернет.
Още преди окончателно да бъде одобрен за нов премиер, Джонсън обяви, че ще извади Великобритания от ЕС на 31 октомври, дори и без сделка.