13 Август 2024вторник05:41 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

1000 вагона - фантоми

/ брой: 231

автор:Васил Попов

visibility 1889

Появи се информация на ниво министри и вицепремиери, че от БДЖ липсват 1000 жп вагона. Ние не можем да се съмняваме в истинността на подобна информация, след като държавни мъже я разпространяват. Дори бе посочено, че тези вагони били някъде в Сърбия. Да, ама в сръбските медии се появи опровержение, според което на тяхна територия няма български вагони. Западната ни съседка смята, че ние тук, в София, сме си ги нарязали и сме си ги продали за скрап.
Българските журналисти може би са по-добре информирани от държавните чиновници. Вероятно тези  вагони наистина са нарязани като старо желязо още преди 10 години. Интересно е защо на високо равнище в държавното управление не се знае нищо за това? Мигар няма документи, които да показват движението на тази огромна железария? Грубо ако сметнем, един вагон да е дълъг 20 метра, умножете го по 1000 и вижте тази композиция откъде докъде ще се проточи. Ако направим още една сметка, че един вагон тежи няколко тона, колко общо хиляди тона желязо се получават? Е, и за това ли няма документи в БДЖ? Или пък на финансовия министър, който очевидно е най-несведущ, не му стига акълът да вдигне един телефон и да пита в БДЖ? Ако обаче и в БДЖ не знаят, тогава наистина въпросът надхвърля рамките на нормалното. И по български веднага си казваме, че има далавера.
Ако ставаше дума някой старец сутрин да се събуди и да пита жена си къде снощи си е оставил ченето - ясно. Обяснимо е. Ако някое малко дете разпилее кутийката с хиляда карфици на майка си и майка му го пита къде са, а то не знае - и това е ясно. А когато държавата не знае къде е разпиляла 1000 жп вагона, значи трябва да използва своите механизми за издирването им. Например да възложи на външното разузнаване да ги намери. Само че нали ликвидирахме разузнаването. Би могло да помогне военното разузнаване, но и него го няма. Не е необходимо да се създава някаква специална комисия или подкомисия, или други междуведомствени органи за изпълнението на такава задача. Опитът доказва, че подобни органи само замитат следите на извършени престъпления.
Ние не твърдим, че непременно тук има престъпление или закононарушение. Ние просто се питаме защо отново се повдига този въпрос. Дали не ни занимават с това предизборно? Ако е така, кой какво печели от подобна абракадабра? Очевидно никой. Тогава за какво става дума? Хем неосведомени, хем арогантни, хем измислят.
 

111 000 души у нас са на воден режим

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 152

Обмислят закон за големите проекти

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 152

200 млн. лв. дължи държавата по дела с пътни фирми

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 152

Сърбите масово срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 152

Албанска партия отлага признаването на българите

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 152

Засилен пътен контрол в Гърция

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 152

Накратко

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 152

Горе сърцето

автор:Марин Милашки

visibility 424

/ брой: 152

Планирана атака с MI6

автор:Боян Чуков

visibility 399

/ брой: 152

Карлос Насар, гордият българин

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 152

Законопроектът, който свали маските

visibility 361

/ брой: 152

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ