03 Юли 2024сряда10:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Магистрала "Струма" щяла да е готова през 2030 г.

/ брой: 117

автор:Дума

visibility 231

"Нашата цел е през 2030 година да се похвалим с една изцяло нова магистрала от София до Кулата. В момента имаме сключен договор за така наречения източен вариант, който е от Кулата към София". Това съобщи пред БТВ Стоян Николов - член на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура". Той допълни обаче и че има пуснати 12 жалби. "Ще направим всичко възможно сроковете да бъдат спазени, те са напълно реалистични", заяви експертът.
Стоян Николов коментира още, че продължава работата по подпорните стени на автомагистрала "Струма", както и че е извозена свляклата се земна маса преди Великден.
"В момента са предприети мерки за изграждане на дренажна система, за да може водата, която видяхме, да бъде отведена. По-рано такава система не е била предвидена. Липсвали са средства за по-адекватна поддръжка - през последните три години сме с доста ограничен финансов ресурс по договорите за пътно поддържане", посочи той.
"Временната организация на движението във връзка с модернизацията на пътя Мездра-Ботевград ще бъде въведена от 24 юни. Единият от възможните маршрути за преминаване е проходът „Петрохан", коментира Стоян Николов.
"След множеството проведени срещи на министъра на регионалното развитие и благоустройство с местни кметове, депутати, Главна дирекция „Национална полиция", сме стигнали до варианта проходът „Петрохан" да се използва за движение за тежкотоварни камиони в часовете от 9 до 16 часа. През уикенда също няма да се движат такива", посочи той.
Според него основният обход е София – Ябланица – Долни Дъбник – Монтана и обратно. Има допълни варианти – през Роман, Мездра, Враца.
По думите му са предприети достатъчно мерки за осигуряване на безопасността на шофьорите, а преминаването на тежкотоварни камиони през прохода „Петрохан" не носи рискове.
"Това е въведено за 30 дни, а през това време допълнително ще се анализира трафика и ще преценим дали да продължим, или не. Сигурни сме, че няма да има никакви проблеми от гледна точка на безопасност", посочи Стоян Николов.
Пътят е с големи, надлъжни наклони и не позволява голяма скорост. Отсечката Мездра-Ботевград е изключително важна. Ще бъде завършена до края на годината.

Тръгват данъчни хайки по курортите на морето

автор:Дума

visibility 1915

/ брой: 123

Всяка шеста фирма у нас е без дейност

автор:Дума

visibility 1994

/ брой: 123

Новите ваучери за храна вече са електронни

автор:Дума

visibility 1802

/ брой: 123

Френските леви втори на вота

автор:Дума

visibility 2023

/ брой: 123

Зеленски допусна преговори с Русия само с посредник

автор:Дума

visibility 2007

/ брой: 123

Сърбия и Китай в режим на свободна търговия

автор:Дума

visibility 1999

/ брой: 123

Накратко

автор:Дума

visibility 2004

/ брой: 123

Френската изненада

автор:Александър Симов

visibility 2150

/ брой: 123

И климатът раздели Европа*

visibility 2202

/ брой: 123

Българската корозия

автор:Мартин Карбовски

visibility 2100

/ брой: 123

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ