Комуникационна грешка
/ брой: 88
Няколко паркоместа, велоалея на шосето и въвеждане двупосочно движение по три централни столични улици в София успяха да предизвикат пореден катаклизъм в общественото мнение на хората от града. Свикнали години наред да не им се зачита много-много позицията и да не се питат по значими за София въпроси, сега те отново се оказаха в добре познатото положение. Властта в общината се смени, методите и похватите за работа - не.
А предизборните обещания на управляващото сдружение бяха съвсем други и трябваше да се изпълнят така, че да не остане и съмнение в изритването на модела на ГЕРБ от ул. "Московска" 33.
Някои добре познати съставни части на новото обединение ПП-ДБ-СС в минали управленски структури на общината се кълняха в нуждата от сътрудничество с хората, от обществени обсъждания, от нов тип работа и перманентна активност. А по ирония на съдбата именно транспортът на града бе една от сферите с повишена инициативност откъм идеи и предложения от "Спаси София".
А какво виждаме няколко месеца след местните избори? Пасивност, нелепи планове и спорни проекти. Даже в този случай не е най-важно дали свалената на пътя велоалея и местата за косо паркиране са непремислени, незаконни или чиста импровизация на непрофесионалисти. От второстепенно значение е и кой с кого е съгласувал документи и дали е минал по нормативния път до реализация на това недоразумение в центъра на града.
Жалкото тук е, че новата власт по нищо не се различава от предишната и онези столичани, които са дали своя глас за спечелилите изборите, сега се чувстват за пореден път излъгани, разочаровани и отчаяни.
И не става дума само за комуникационна грешка. Просто отново става болезнено ясно, че и този модел на управление е сбъркан.