17 Октомври 2024четвъртък15:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Феноменът БДЖ

/ брой: 63

автор:Евгени Гаврилов

visibility 2278

В края на миналата седмица сегашният шеф на БДЖ Владимир Владимиров се похвали, че са успели да спасят компанията от фалит.
Явно родните железници са някакъв феномен - да харчиш безразборно и в същото време да избегнеш банкрута. Примери колкото искаш. Депутатът от БСП Георги Свиленски алармира, че от БДЖ са плащали електроенергията с 20 лв. по-скъпо за мегават, което е довело до щети за 500 000 лв. Избухна и скандал около серия обществени поръчки за ремонт на локомотиви. Тезата "вие доведохте БДЖ до фалит, а ние го спасихме" се повтаря от шефовете на БДЖ и Министерството на транспорта при всеки опит да се разкрият безобразията в работата на превозвача. Скандали имаше и за извънредния труд на машинистите, и около футболистите, които се водят на щат, но не ходят на работа. Затова логично и инцидентите с влакове не спират. Поредният от тях беше в пожара на двата вагона от влака София - Бургас миналата седмица. Появиха се твърдения, че те не са били застраховани. Това означава, че пак БДЖ ще трябва да плати сметката. През 2011 г. застраховката на подвижния състав беше направена така, че тя да е валидна само когато вагоните не са в движение. Наистина феноменално.

 

МО недопустимо наруши закона

автор:Дума

visibility 128

/ брой: 198

Румен Радев поиска основен анализ на трагедията с авиокатастрофата

автор:Дума

visibility 156

/ брой: 198

Съюзът на съдиите се обяви против избора на Сарафов

автор:Дума

visibility 140

/ брой: 198

Предлагаме инвестиции, които ще задвижат икономиката

автор:Дума

visibility 162

/ брой: 198

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 139

/ брой: 198

При цените на храните има възходяща есенна тенденция

автор:Дума

visibility 152

/ брой: 198

До 5 млн. евро глоба за спекулативни цени на храните в Гърция

автор:Дума

visibility 156

/ брой: 198

Харчим по 400 лв. на "Черен петък"

автор:Дума

visibility 127

/ брой: 198

ЕК частично замразява пари за Румъния

автор:Дума

visibility 125

/ брой: 198

РСМ и Албания с паралелни академии

автор:Дума

visibility 162

/ брой: 198

Българска следа в ДДС схема в Гърция

автор:Дума

visibility 133

/ брой: 198

Накратко

автор:Дума

visibility 150

/ брой: 198

Сбъркана държава

автор:Александър Симов

visibility 138

/ брой: 198

Поне в една класация сме първи. Уви, не е за хвалене

visibility 168

/ брой: 198

Срамен футбол

автор:Дума

visibility 137

/ брой: 198

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ