18 Октомври 2024петък04:06 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Над 600 хил. евро похарчили партиите за реклама във Фейсбук

/ брой: 226

автор:Дума

visibility 416

605 801 евро са похарчили партиите за политическа реклама във Фейсбук по време на местния вот. Най-много за реклама на своите кандидати в социалната медия са отделили от ПП-ДБ – 271 783 евро. Следват представителите на ГЕРБ-СДС с 105 567 евро и партия СБОР, която е похарчила 65 126 евро. Най-малко - 8641 евро е похарчила БСП. Това сочи анализ на Иниститута за развитие на публичната среда
От данните става ясно, че политическата реклама в социалните мрежи е все по-използвана в предизборните кампании у нас. Някои партии и кандидати отделят значителни средства за реклама във Фейсбук, почти съизмерими с разходите за отразяване в телевизиите с национален обхват. Комуникирането на посланията в социалната мрежа дава по-голям шанс за малките партии и новите кандидати, които нямат достатъчен ресурс за платени материали в традиционните медии. Фейсбук е и лесен и ефективен канал за предаване на посланията към избирателите.
Установяването на окончателните суми, вложени за политическа реклама в социалната мрежа е все още силно затруднено, въпреки въведените в последните години правила за повишена прозрачност. Много кандидати финансират от свое име постовете си във Фейсбук без да е възможно да се установи партията/коалицията, която ги е издигнала. Има и случаи на партийни активисти, които не са участвали в местните избори, но спонсорират реклами за кампаниите на кандидати по места.
Информация за окончателните разходи на участниците в местните избори ще бъдат получена, когато бъдат публикувани отчетите им от кампанията. В тях обаче също няма отделна графа, в която да бъдат отчитани средствата за реклама в социални медии.

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 629

/ брой: 198

При цените на храните има възходяща есенна тенденция

автор:Дума

visibility 568

/ брой: 198

До 5 млн. евро глоба за спекулативни цени на храните в Гърция

автор:Дума

visibility 600

/ брой: 198

Харчим по 400 лв. на "Черен петък"

автор:Дума

visibility 463

/ брой: 198

ЕК частично замразява пари за Румъния

автор:Дума

visibility 527

/ брой: 198

РСМ и Албания с паралелни академии

автор:Дума

visibility 549

/ брой: 198

Българска следа в ДДС схема в Гърция

автор:Дума

visibility 504

/ брой: 198

Накратко

автор:Дума

visibility 836

/ брой: 198

Сбъркана държава

автор:Александър Симов

visibility 624

/ брой: 198

Поне в една класация сме първи. Уви, не е за хвалене

visibility 709

/ брой: 198

Срамен футбол

автор:Дума

visibility 581

/ брой: 198

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ