13 Август 2024вторник17:41 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Километър на килограм

/ брой: 108

автор:Искра Милева

visibility 1940

1,30 лв. таван за цена на километър за такситата наложи вчера Столичният общински съвет. През нощта най-високата цена ще е 1,60 лв. за километър. Така общината смята, че се справи с т.нар. "копърки" или точно тези таксита, които в момента возят на цени от 1,50 до 8 лв./км. А те според данни на общината са около 400.
Това е добра крачка напред. Защото не един или двама софиянци и гости на столицата са ставали жертва именно на тези таксита.
Лошото е, че отново нещо важно за над два милиона души бе направено набързо. Законът за автомобилните превози, който задължава общинските съвети да приемат таван за цената на услугата, бе приет от парламента през февруари. И тук идва въпросът защо тази точка трябваше да бъде внесена от мнозинството от ГЕРБ в СОС в "12 без пет" и да се претупа набързо.
Отговорът е един - да се оправдае отново мнозинството на ГЕРБ с интереса на хората. Те, хората, чакали това решение, за да не ги мамят повече. Сега същите тези хора трябва да са доволни от таван от 1,30 лв. А как точно е сметната тази цена, каква е икономическата обосновка - в бързината не стана ясно. Защо таванът да не е 1 лев? Дали този таван няма да е от полза на останалите таксита, които в момента возят на по-ниска цена? И дали софиянци няма да са отново измамени, ако вместо за 50 ст. се возят за 1,30 лв.? Отговор пак няма.
Надеждата е една - този път на въдицата да се хванат наистина "копърките", а цената на километър да не е пресметната като тази на доматите.
 

Жените са с по-ниски обезщетения за безработица

автор:Аида Паникян

visibility 458

/ брой: 153

Всяка трета медицинска сестра е в пенсионна възраст

автор:Дума

visibility 492

/ брой: 153

Мощен взрив стресна Бургас

автор:Дума

visibility 556

/ брой: 153

158 са новите случаи на заразените с ХИВ

автор:Дума

visibility 467

/ брой: 153

2300 лева средна работна заплата у нас

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 153

Готвят лицензиране на гориво от "Уестингхаус" за VІ блок

автор:Дума

visibility 450

/ брой: 153

"Активни потребители":

автор:Дума

visibility 645

/ брой: 153

Нов пожар в РСМ до нашата граница

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 153

ЕС критикува Скопие за диалога със София

автор:Дума

visibility 477

/ брой: 153

Новият лидер на "Хамас" иска преговори с Израел

автор:Дума

visibility 457

/ брой: 153

Накратко

автор:Дума

visibility 1037

/ брой: 153

От панталона до заплатата

автор:Аида Паникян

visibility 573

/ брой: 153

Примитивна пропаганда

visibility 661

/ брой: 153

Деформирани представи

visibility 622

/ брой: 153

Благодарим ви, че ни отсрамихте!

автор:Нешка Робева

visibility 453

/ брой: 153

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ