15 Август 2024четвъртък17:32 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Губим 1 млрд. лв. годишно без сухопътния Шенген

/ брой: 73

автор:Дума

visibility 850

Над 1 милиард лева излизат като цяло пропуснатите ползи за българската икономика без Шенген по суша. Това заяви Николай Рашков от Съюза на международните превозвачи пред "Нова телевизия" в коментар за последствията върху транспортния бранш и потребителите като цяло от това, че България не е в Шенген по суша.
"Ние, като хора, плащаме цената с по-скъпи стоки в магазините", обясни експертът. Стоките са по-скъпи, защото нашите камиони изчакват на границата. Средно във Видин се чака по 16 часа на камион, а голяма част от стокообменът на България минава оттам. В Русе се чака средно 11 часа. Рекордите във Видин, Кулата и Русе са повече от 2 дни чакане.
Изследване на Съюза на международните превозвачи обхваща три гранични пункта - Видин-Калафат и Русе-Гюргево на българо-румънската граница, както и Кулата-Промахон на българо-гръцката. Ако в тази сума бъдат включени и други гранични пунктове по сухоземните граници, тя ще нарасне.
Най-натовареният пункт е "Капитан Андреево", но е изключен от обследването, тъй като е външна граница за Европейския съюз.
"Приемането ни в сухопътния Шенген е абсолютно задължително, за да може икономиката ни да функционира като цяло и това трябва да е позицията на държавата", заяви Рашков.

1700 работници от "Марица Изток" - предсрочно в пенсия

автор:Дума

visibility 405

/ брой: 155

Спират разширението на "Чирен" заради проверката на Кьовеши

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 155

LNG терминалът в Александруполис ще заработи на 1 октомври

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 155

2% ръст на икономиката през второто тримесечие

автор:Дума

visibility 388

/ брой: 155

Гърция се залавя с пожара до България

автор:Дума

visibility 426

/ брой: 155

Протест в Братислава срещу словашката култура

автор:Дума

visibility 382

/ брой: 155

Масови съкращения в германската икономика

автор:Дума

visibility 415

/ брой: 155

Накратко

автор:Дума

visibility 1095

/ брой: 155

Чудна Картинка

автор:Нора Стоичкова

visibility 953

/ брой: 155

Излизаме от релсите

visibility 836

/ брой: 155

Радев, спаси децата ни!

автор:Юри Михалков

visibility 746

/ брой: 155

Що е ляво и има ли то почва у нас?

visibility 465

/ брой: 155

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ