09 Октомври 2024сряда21:40 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Много баби, хилаво дете

/ брой: 161

автор:Мая Йовановска

visibility 7284

Родната Агенция "Пътна инфраструктура" подписала споразумение със Световната банка за разработването на стратегия за развитие на пътната инфраструктура у нас до 2030 г. Става въпрос за близо 8 млн. лева, като парите са от ЕС и от държавния бюджет.
Нямат край напъните на поредната власт да се плаща на вездесъщата банка, ръководена от Кристалина Георгиева, за дейности, за които в държавните ведомства заплати получават цели армии от чиновници и експерти.
Конкретното споразумение е за срок от 30 месеца, през които банката ще получава пари да ни консултира за изготвянето на стратегията за развитие на пътната инфраструктура, за интегриране на националната в европейската мрежа, за повишаване безопасността на пътната инфраструктура, ефективно управление на пътния сектор и т.н.
През годините за какво ли не ни консултира СБ, включително и по злополучната либерализация на пазара за ток, а още нямаме дори определение за енергийно беден потребител.
България е държавата в ЕС, а може би и в света, с най-много държавни органи, които се занимават с пътищата и пътната безопасност. При това с дублиращи се функции. Но както казват: "Много баби - хилаво дете". Сигурно заради това контролът е калпав, а корупцията в институциите - от строителството на пътища до движението по тях, буквално пречи да имаме безопасно движение. Сега ще си платим и на СБ да ни даде акъл.

Урсула фон дер Лайен на съд за измама с ваксини

автор:Дума

visibility 798

/ брой: 192

Протестиращи в Тирана искат служебен кабинет

автор:Дума

visibility 750

/ брой: 192

Влизаме в сухопътен Шенген?

автор:Дума

visibility 759

/ брой: 192

Палестина преговаря за двамата ни заложници

автор:Юри Михалков

visibility 764

/ брой: 192

Реалност или химера

автор:Евгени Гаврилов

visibility 846

/ брой: 192

Бедните плащат повече за въглеродни емисии

автор:Дума

visibility 764

/ брой: 192

Най-голямата ми радост е да помагам на хората

автор:Юлия Кулинска

visibility 787

/ брой: 192

БЪЛГАРИЯ или Пеевски?

visibility 806

/ брой: 192

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ