21 Август 2024сряда10:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Миков пита Павлова защо пак зее дупка на пътя към Видин

/ брой: 70

автор:Милена Николова

visibility 2052

Защо зее пропаст на веднъж ремонтиран и още няколко пъти преправян международен път между Видин и сръбската граница, попита по време на парламентарния контрол лидерът на БСП Михаил Миков регионалната министърка Лиляна Павлова.
Миков припомни, че е задавал този въпрос два пъти на Плевнелиев беше министър, а миналата година и на Павлова. Той сподели, че министърката му обещала, че ще се направят изследвания и анализ за състоянието на съоръжението. Апропо, похарчиха се едни пари за този участък и той стана пропаст, обясни Миков резултата от последвалите ремонтни дейности. Абсурдно е да говорите за магистрали, за чудеса, за виадукти, след като на международния път има 200-метрова пропаст, каза лидерът на БСП.
Павлова призна за проблема, но обяви, че за него било виновно образувало се свлачище. Затова бил изграден обходен маршрут, т.нар. "байпас", за да може да се ползва това направление. Тя обясни, е възложен проект за трайно решаване на проблема, защото леките укрепителни действия не са дали резултат.
Миков контрира, че никакъв байпас не е правен, а в момента се използва старият път отпреди 50-60 години. "Път социалистически, но стана път на обществените поръчки, защото се наливат милиони в тези 200 метра. И кой е отговорен", попита той. Миков бе категоричен, че не са извършвани никакви укрепителни работи. "Ето така строите България, с обществени поръчки, с проучвания, с комисиони, с всякакви играчи. И хората гледат и казват - къде се намираме? Каква Европа, какви 5 лева", завърши  Миков.
 

Двойно по-ниски добиви от слънчоглед

автор:Дума

visibility 1069

/ брой: 158

Повече пари за изостаналите райони искат фермери

автор:Дума

visibility 1167

/ брой: 158

Ядем грузински сафрид и турски калкан

автор:Дума

visibility 1020

/ брой: 158

Експерт: Възможно е ново поевтиняване на горивата

автор:Дума

visibility 1094

/ брой: 158

Проливни дъждове и наводнения в Европа

автор:Дума

visibility 1125

/ брой: 158

Oсвободиха четирима българи на Халкидики

автор:Дума

visibility 1077

/ брой: 158

Над 300 мигранти за ден в Испания

автор:Дума

visibility 1005

/ брой: 158

Украйна отново въведе режим на тока

автор:Дума

visibility 1009

/ брой: 158

Маймуната и ядреният реактор

автор:Александър Симов

visibility 1118

/ брой: 158

Къде гледа БНБ?

автор:Нора Стоичкова

visibility 1208

/ брой: 158

Безработица: Ефектът на еврозоната

автор:Гарабед Минасян

visibility 1101

/ брой: 158

Възможен ли е компромис по сделката с "Боташ"

visibility 1135

/ брой: 158

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ