30 Август 2024петък23:26 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Мамят със стоки за началото на учебната година

/ брой: 164

автор:Дума

visibility 235

Изчисляването на отстъпката при продажбата на ученически раници, облекла и пособия в кампании от типа „обратно на училище“ се оказва математическа задача с неизвестно. В някои случаи „търсеното число“ е намалената цена, тъй като на етикета са посочени само старата цена и процентът на намалението.
Друг пък на етикета е изписана само старата цена и нищо не подсказва за по-евтина покупка, въпреки поставена на витрината на обекта или в търговската зала реклама за провеждане на кампания за ученически стоки. За това предупреждават от онлайн платформата "Ние, потребителите“ във връзка със започналата вече подготовка на децата за новата учебна година.
Един от примерите е инициативата "20% отстъпка на раници", която е обявена на входа и на обособен щанд в търговските зали на верига магазини за облекла и обувки. В зоната с раниците обаче една част от тях са с намалени цени, друга – с редовни. Аналогична е ситуацията и с подобното послание на друг бранд: „Раници -20%“. По начина на представяне подобни практики могат да въведат в заблуждение потребителя, че съобщението се отнася за всички, поставени в близост артикули от съответната продуктова група, но де факто това не е така, обясняват от "Ние, потребителите“.
Колко излиза подготовката на ученик в Англия и Германия?
намалението важи за всички посочени видове артикули и се постига и с надписи като: „Намаление на всички детски продукти и раници“ и „-20% на всички детски и дамски артикули“, без това да е така. В обектите на тези вериги се срещат редица стоки от уж намалените продуктови групи, които се предлагат само на редовните им цени.
„В тази ситуация е трудно да дадем на родителите работещ съвет, защото покупките за учениците обикновено се случват съвместно с тях. Когато детето си хареса раница или дреха от щанда с уж намалените артикули, а се окаже, че точно за тях отстъпките не важат, е много трудно да му бъде отказано. И така, покрай кампанията за намаления за учебната година в крайна сметка се продават много неща на редовните им цени. Затова контролът от страна на Комисията за защита на потребителите върху тези стоки в момента трябва да е много сериозен“, коментира Габриела Руменова от "Ние, потребителите“.

Еврото идва у нас най-рано през 2026 г.

автор:Дума

visibility 587

/ брой: 166

Данъчни проверяват българи със скъпи имоти

автор:Дума

visibility 584

/ брой: 166

Павел Дуров пуснат под гаранция

автор:Дума

visibility 711

/ брой: 166

Мицкоски разчита на диалог със София

автор:Дума

visibility 656

/ брой: 166

„Татнефт“ дава петрол на Унгария и Словакия

автор:Дума

visibility 607

/ брой: 166

Накратко

автор:Дума

visibility 919

/ брой: 166

Да спасим БСП от хаоса

visibility 742

/ брой: 166

Българският Сорос

автор:Иван Генов

visibility 846

/ брой: 166

Престъпно

visibility 924

/ брой: 166

Фейсбук е налагал цензура по време на пандемията

автор:Дума

visibility 639

/ брой: 166

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ