15 Август 2024четвъртък18:09 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Магистрала "Черно море" става приоритет за НАТО

/ брой: 10

автор:Дума

visibility 496

Изграждането на магистралата между Бургас и Варна се оказва ключов приоритет за НАТО като част от транспортния коридор 8 от албанското пристанище до Варна и изграждането на коридора от Констанца до Солун. Тези международни транспортни коридори са от ключово стратегическо значение, стана ясно от думите на началника на отбраната адмирал Емил Ефтимов пред БНТ.  
От години магистрала "Черно море" стои буквално на кота 0, а българските власти все още не са избрали трасе. Последната детайлна информация за този проект бе предоставена през пролетта на миналата година. Обещанието на служебното правителство бе през 2024 г. магистрала "Черно море" да има оценка за въздействието върху околната среда (ОВОС).
 В същото време телеграм каналът "Рыбарь", цитиран от "Епицентър" съобщи, че пез миналата седмица стана ясно, че Румъния изгражда с ускорени темпове път от украинската граница до пристанището Констанца, заобикаляйки Полша, Унгария и Словакия. Изграждането на пътя се извършва в авариен режим: около 3000 работници и стотици превозни средства работят 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата. Освен това Румъния, България и Гърция работят по проект за свързване на Черно море със Средиземно море.
Магистралата Констанца - Александруполис, пресичаща България, трябва да бъде готова до пет години. В бъдеще тя може да се използва и за подобряване на комуникацията между военните бази на САЩ на Балканите. Ако инициативата бъде разширена до украинската граница, магистралата ще може да осигури излаз на селскостопански продукти от Украйна към румънските и гръцките пристанища.

1700 работници от "Марица Изток" - предсрочно в пенсия

автор:Дума

visibility 405

/ брой: 155

Спират разширението на "Чирен" заради проверката на Кьовеши

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 155

LNG терминалът в Александруполис ще заработи на 1 октомври

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 155

2% ръст на икономиката през второто тримесечие

автор:Дума

visibility 388

/ брой: 155

Гърция се залавя с пожара до България

автор:Дума

visibility 426

/ брой: 155

Протест в Братислава срещу словашката култура

автор:Дума

visibility 382

/ брой: 155

Масови съкращения в германската икономика

автор:Дума

visibility 415

/ брой: 155

Накратко

автор:Дума

visibility 1095

/ брой: 155

Чудна Картинка

автор:Нора Стоичкова

visibility 953

/ брой: 155

Излизаме от релсите

visibility 836

/ брой: 155

Радев, спаси децата ни!

автор:Юри Михалков

visibility 746

/ брой: 155

Що е ляво и има ли то почва у нас?

visibility 465

/ брой: 155

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ