14 Август 2024сряда00:10 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Миков пита Павлова защо пак зее дупка на пътя към Видин

/ брой: 70

автор:Милена Николова

visibility 2023

Защо зее пропаст на веднъж ремонтиран и още няколко пъти преправян международен път между Видин и сръбската граница, попита по време на парламентарния контрол лидерът на БСП Михаил Миков регионалната министърка Лиляна Павлова.
Миков припомни, че е задавал този въпрос два пъти на Плевнелиев беше министър, а миналата година и на Павлова. Той сподели, че министърката му обещала, че ще се направят изследвания и анализ за състоянието на съоръжението. Апропо, похарчиха се едни пари за този участък и той стана пропаст, обясни Миков резултата от последвалите ремонтни дейности. Абсурдно е да говорите за магистрали, за чудеса, за виадукти, след като на международния път има 200-метрова пропаст, каза лидерът на БСП.
Павлова призна за проблема, но обяви, че за него било виновно образувало се свлачище. Затова бил изграден обходен маршрут, т.нар. "байпас", за да може да се ползва това направление. Тя обясни, е възложен проект за трайно решаване на проблема, защото леките укрепителни действия не са дали резултат.
Миков контрира, че никакъв байпас не е правен, а в момента се използва старият път отпреди 50-60 години. "Път социалистически, но стана път на обществените поръчки, защото се наливат милиони в тези 200 метра. И кой е отговорен", попита той. Миков бе категоричен, че не са извършвани никакви укрепителни работи. "Ето така строите България, с обществени поръчки, с проучвания, с комисиони, с всякакви играчи. И хората гледат и казват - къде се намираме? Каква Европа, какви 5 лева", завърши  Миков.
 

Нова партия се включва в стартиращото ляво обединение

автор:Дума

visibility 18

Жените са с по-ниски обезщетения за безработица

автор:Аида Паникян

visibility 504

/ брой: 153

Всяка трета медицинска сестра е в пенсионна възраст

автор:Дума

visibility 563

/ брой: 153

Мощен взрив стресна Бургас

автор:Дума

visibility 653

/ брой: 153

2300 лева средна работна заплата у нас

автор:Дума

visibility 532

/ брой: 153

Готвят лицензиране на гориво от "Уестингхаус" за VІ блок

автор:Дума

visibility 529

/ брой: 153

"Активни потребители":

автор:Дума

visibility 785

/ брой: 153

Нов пожар в РСМ до нашата граница

автор:Дума

visibility 574

/ брой: 153

ЕС критикува Скопие за диалога със София

автор:Дума

visibility 548

/ брой: 153

Новият лидер на "Хамас" иска преговори с Израел

автор:Дума

visibility 522

/ брой: 153

Накратко

автор:Дума

visibility 1351

/ брой: 153

От панталона до заплатата

автор:Аида Паникян

visibility 709

/ брой: 153

Примитивна пропаганда

visibility 765

/ брой: 153

Деформирани представи

visibility 727

/ брой: 153

Благодарим ви, че ни отсрамихте!

автор:Нешка Робева

visibility 509

/ брой: 153

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ