16 Юли 2024вторник14:11 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

От редактора

Докога Fibank ще се гаври с наши класици?

/ брой: 128

автор:Борис Данков

visibility 8827

Веднъж вече писахме (в броя на ДУМА от 24 май т.г.) за тази скандална рекламна кампания на Fibank, определена от шефа на банката Васил Христов като "социален и културен проект", посветен на Празника на славянската писменост и българската просвета и култура. Кампанията включва шест рекламни клипа с участието на артистите Христо Мутафчиев, Васил Михайлов, Цветана Манева, Ана Пападопулу, Юлиан Вергов и Лилия Маравиля, които рецитират стихотворения на Ботев, Вазов, Яворов, Багряна и Вапцаров, като в края на всеки рецитал се прикачва рекламен текст "Моята банка" с логото на Fibank. От края на май рекламните клипове се тиражират по четирите национални телевизии, включително по You tube и плазмените монитори на столичния метрополитен.
Изпълнителният шеф на Fibank твърди, че това не било реклама, а само едно послание, чиято цел била да ни обогати духовно и патриотично. Като по сценарий заваляха и пиар-публикациите, организирани от банката и посветени на "корпоративната кампания". Ама колко позитивна била тази "находка" на банкерите, какъв "урок по родолюбие" били тези рецитации, как клипчетата зареждали с "патриотизъм и гордо чуство" всеки зрител, как родните звезди вълнуващо рецитирали литературна класика и пр. журналистически дрънканици, медийни клишета и глупости на търкалета. А истината за "духовния празник", който ни подарява Fibank, може да се прочете във фейсбук страницата на самата банка, където нейни клиенти недвусмислено са написали, че това е "нагла гавра" с българските класици, че "не е редно да ползвате имената на велики българи и да си правите реклама на техен гръб". Просто и ясно като бял ден - на което рекламните "модератори" на банката уклончиво отговарят, като го усукват по килифарски и повтарят твърдението на своя шеф, че това не е реклама, а... духовно послание.
А какво е това, когато към съответния рецитал от стихове на Вазов, Яворов, Вапцаров и Багряна е лепната реклама "Моята банка" и логото на Fibank? Какво е това, доц. Лозанов - реклама, абракадабра или дрън-дрън ярина? А кажете.

Застрахователи не покриват щети

автор:Дума

visibility 179

/ брой: 133

НСИ отчете 2,5% годишна инфлация през юни

автор:Дума

visibility 167

/ брой: 133

БНБ отчита бум на фалшивите банкноти

автор:Дума

visibility 168

/ брой: 133

По-малко и по-скъпо винено грозде тази година

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 133

Германия прехвърля 800 000 войници

автор:Дума

visibility 192

/ брой: 133

Френската левица опитва да състави кабинет

автор:Дума

visibility 179

/ брой: 133

Диктаторът Фухимори кандидат за президент

автор:Дума

visibility 177

/ брой: 133

Накратко

автор:Дума

visibility 126

/ брой: 133

Код "Пожар"

автор:Ина Михайлова

visibility 160

/ брой: 133

Вода в пясъка

автор:Евгени Гаврилов

visibility 173

/ брой: 133

Евро 2024 - в историята

автор:Марин Милашки

visibility 193

/ брой: 133

Преди да теглим потребителски кредит

автор:Дума

visibility 154

/ брой: 133

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ