07 Ноември 2024четвъртък21:02 ч.

ВРЕМЕТО:

В петък времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°. В петък времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°.

АПИ се опитва да задвижи проекта за тунел под Петрохан

/ брой: 107

автор:Дума

visibility 662

Агенция "Пътна инфраструктура" прави нов опит да задвижи реализацията на скоростния път София – Монтана с тунел под Петрохан. За целта стартира обществена поръчка за извършване на оценка на въздействието върху пътната безопасност на проекта. Стойността й е 33 600 хил. лв. без ДДС, а оферти се подават до 4 юли. Средствата са осигурени от държавния бюджет, а избраният изпълнител ще има 65 дни за изпълнение от датата на сключване на договора.
Новият търг, свързан с изключително важния инфраструктурен проект, за който се говори от дълго време, идва половин година, след стартираната в края на миналата година поръчка за разширен идеен проект, по която обаче все още няма избран изпълнител. Прогнозната стойност е над 6,6 млн. лв. без ДДС.
През януари един от участниците пусна жалба в Комисията за защита на конкуренцията с искане за временно спиране на процедурата, но Антимонополната комисия отхвърли жалбата. Така през март тази година бяха отворени ценовите предложения на цели 17 участника. Оттогава досега няма движение по процедурата.
Проектните проучвания за скоростното трасе и тунелът под Петрохан са включени и изрично упоменати за финансиране в Бюджет 2024 г. За тях са отделени 2,8 млн. лв.
Детайлите
Избраният изпълнител в новия търг ще трябва да анализа и да предостави пълна информация за транспортното натоварване, избор на маршрут и модели на движението, възможни въздействия върху съществуващата мрежа (например изходи, кръстовища или пътни възли, железопътни прелези), участници в движението на пътя, включително уязвими участници в движението на пътя, наличие на достатъчен брой безопасни зони за паркиране. Заложен е и анализ на разходите и ползите, както и детайлна разбивка на инвестиционните разходи на проекта.

"ЛУКойл" продава "Нефтохим" на катарско-британски консорциум

автор:Дума

visibility 808

/ брой: 213

Продажбите на злато у нас са се увеличили с 64%

автор:Дума

visibility 813

/ брой: 213

Над 320 млн. лв. дължи държавата на граждани и фирми

автор:Дума

visibility 711

/ брой: 213

Общини получиха 107 млн. лв. за улично осветление

автор:Дума

visibility 784

/ брой: 213

Доналд Тръмп се завръща в Белия дом

автор:Дума

visibility 850

/ брой: 213

Доналд Тръмп спечели президентските избори

автор:Дума

visibility 838

/ брой: 213

Поздравленията заваляха, Путин се въздържа

автор:Дума

visibility 812

/ брой: 213

Републиканците завладяха Сената

автор:Дума

visibility 731

/ брой: 213

Президент на мира?

автор:Юри Михалков

visibility 789

/ брой: 213

Академик по избори

автор:Александър Симов

visibility 795

/ брой: 213

Хем боли, хем сърби

автор:Мая Йовановска

visibility 729

/ брой: 213

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 714

/ брой: 213

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ