08 Октомври 2024вторник18:39 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Що не ги натоварим

/ брой: 103

автор:Мая Йовановска

visibility 1481

На кредиторите на БДЖ им писна. Запорирали са сметки на холдинга и заплашват, и то не за сефте, да разпродават влакове. Ако сега обаче изпълнят заканата си, жп превози у нас изобщо няма да има. Остава само една траурна церемония да й спретнем на железницата. А хилядите, които всекидневно разчитат на нея? А железничарите, които ще останат без работа? К`во й пука на властта! Нали тя се вози в скъпи коли, за които плащаме всички.
Големият специалист Владко Владимиров, който бе гонен и отново връщан начело на холдинга, не спря да се фука как намалил загубите. От всеки телевизор в държавата обещаваше, че БДЖ ще цъфне и върже под неговото ръководство. Влакове щял да купува, пътуването щял да подобрява... Ето го резултата. Явно толкоз си може. Или пък изпълнява някаква скрита партийна програма. Щото, откакто ГЕРБ са на власт, все се опитват да абдикират от проблемите на железницата.
ЕС настоява да увеличим дела на железопътните превози в страната. Защото по презумпция са едни от най-безопасните и екологичните. Може и да стане, ако ни задължат определен процент от работещите в железницата да са футболисти.
Що да не ги натоварим в един конски вагон...
 

 

"Топлофикация София" е единствената губеща топлофикация в света

автор:Дума

visibility 744

/ брой: 191

Властта спешно отпусна пари за земеделци и животновъди

автор:Дума

visibility 803

/ брой: 191

У нас можело да се съхранява отработеното ядрено гориво до 2032 г.

автор:Дума

visibility 694

/ брой: 191

Българите най-често изолират дома си, за да пестят ток

автор:Дума

visibility 755

/ брой: 191

Салвини обвини ЕК в "екотероризъм"

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 191

Социалистите в Гърция избират нов лидер

автор:Дума

visibility 698

/ брой: 191

"Хизбула": Няма място за Израел в региона

автор:Дума

visibility 798

/ брой: 191

Накратко

автор:Дума

visibility 1009

/ брой: 191

Кървава годишнина

автор:Юри Михалков

visibility 726

/ брой: 191

Контрол

автор:Барбара Пейчинова

visibility 898

/ брой: 191

50 нюанса тъпо

visibility 718

/ брой: 191

Млада вълна срещу обичайните заподозрени в 23 МИР

автор:Дума

visibility 797

/ брой: 191

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ