Кяр от трагедията?!
/ брой: 167
Популисти от "Атака" не се посвениха да търсят дивиденти и от страшната трагедия край Своге. За пореден път Сидеров и сие доказаха, че са безсрамни и безскрупулни хора, лишени от морал и елементарна човешка съпричастност. Ако пишман политиците имаха капчица човешка чувствителност, биха си замълчали поне сега в името на огромната мъка за загиналите и осакатените хора в синия автобус. Но Сидеров "яхна" обществения гняв срещу управляващите заради бездействието на институциите от разрушените пътища.
Липсата на министър от "Атака" в кабинета развърза ръцете на лидера й да напада коалиционните партньори от ГЕРБ, ВМРО и НФСБ за управленските им грешки. Разбира се, без Бойко Борисов, който вече е "свещена крава" за Сидеров. Защо ли? Такава е новата тактика на лидера на "Атака", откакто влезе в коалиция с ГЕРБ и се превърна в проводник на интересите на Пеевски.
И вчера партията на Сидеров не пропусна да се подмаже на премиера, наред със злостната атака към МРРБ и АПИ, отговорни за разбитите пътища в Софийска област и съответно за катастрофата край Своге. Не че принципно не е вярно, ама си е отвсякъде активно мероприятие. След съгласуване на опорните точки със Сидеров атакисткият губернатор на Софийска област Илиан Тодоров обвини "тези самозабравили се хора, анонимни чиновници, експерти по нищоправене, които си позволяват да нарушават заповедите на министър-председателя". Ами че ти, бе човек, си областният управител, дето трябва да ги контролира! Внушението, че никой в държавата не струва, а само Борисов е пич, отново влезе в обръщение. По същия начин преди седмица Сидеров призова Борисов чрез медиите да привика "патриотичния" му ортак Валери Симеонов, за да му дръпне конско и да прекрати терора на самозабравилия се вицепремиер срещу кръчмари по морето.
А накрая лъсна и замисълът на "Атака" - искат пътните ремонти да се дадат на областните управители. Едва ли е, за да се намалят катастрофите. За двете години до края на мандата и Сидеров, и шефът "в сянка", заграбил България, ще може да изкарат милиони от обществени поръчки за пътища и комисионите от тях.