10 Септември 2024вторник00:22 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

аБДЖикация

/ брой: 216

автор:Наталия Гергова

visibility 1396

Уилям Гладстон, барон Хирш... Тодор Каблешков, Иларион Драгостинов, Захарий Стоянов... Ивайло Московски. Тези имена са свързани по някакъв начин с българските железници. Първите двама са ги строили, следващите трима са работили в тях, а последният в много кратък миг от житието-битието си ще ги прати за скрап в името на фискалния комфорт - не нашия, не на железниците, а на Борисов, Дянков и сие.
Един от най-големите работодатели в страната се готви да изхвърли на улицата няколко хиляди железничари. Защото държавното дружество няма пари, има опасни стари локомотиви и вагони, както и неразплатени задължения. А няма пари, защото държавата не дотира този елемент от националната сигурност, както правят другите държави. БДЖ не можело да докаже разходите си, вика Дянков. Ерго, трябва да отиде за скрап. На Дянков не му пука, защото няма да си ходи в САЩ с трена, я. По тая причина не го интересува, че за 80 на сто от България влакът е спасение.
Впрочем, тъй като ЕС залага все повече на жп транспорта, искаме да припомним на многоуважаемия финансов министър, че Хитлер е забавил нападението си над СССР, защото е трябвало да пригоди влаковите композиции към по-широките коловози на Съветите. Та влаковете и войни могат да предрешат. Ама къде ти такава памет у Дянков. Той за едни проценти и "фискална дисциплина" цяла държава затрива, пари само за СРС-та има. А ние се тръшкаме за железниците. Мани ги, би рекъл бат'Бойко.
И махат железниците. А нане Вуте се кани да си продаде цървулите и да си купи мазда.



 

Всеки четвърти българин живее на студено

автор:Дума

visibility 751

/ брой: 171

Сметките за ток стават електронни

автор:Дума

visibility 975

/ брой: 171

С 1,97 млрд. лв. повече са събраните данъци

автор:Дума

visibility 810

/ брой: 171

Пети сме в ЕС по качествени плажове

автор:Дума

visibility 774

/ брой: 171

Мицотакис обеща по-социални политики

автор:Дума

visibility 812

/ брой: 171

Хиляди на протест срещу политиката на Макрон

автор:Дума

visibility 909

/ брой: 171

Възможен е нов атентат в Словакия

автор:Дума

visibility 844

/ брой: 171

Накратко

автор:Дума

visibility 1943

/ брой: 171

В дълг пред Девети септември

автор:Боян Бойчев

visibility 946

/ брой: 171

Вози се на кола

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1355

/ брой: 171

Ядреният терорист НАТО

автор:Юри Михалков

visibility 964

/ брой: 171

БСП обедини лявото

автор:Юлия Кулинска

visibility 1049

/ брой: 171

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ