16 Юли 2024вторник11:52 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Според изследване

Българинът е консервативен потребител

/ брой: 147

автор:Дума

visibility 1782

36,3% от 3-членните български домакинствa харчат месечно за хранителни продукти до 300 лева. Това показва 2-годишно маркетингово изследване за потребителските предпочитания и нагласи, изготвено от "e-training.bg", предаде econ.bg. Анализът включва в себе си 2 по-малки проучвания, направени в София и 6 големи града на страната. Включена е и отделна теоретична част за методологията и критериите, по които е изготвен анализът. В столицата са анкетирани над 1300 души, а в страната - 600 души. Софиянци са анкетирани на изхода на магазини от веригите хипермаркети, а хората в страната - по домовете. Зададени са им по 18 въпроса.
64,6% от анкетираните софиянци са заявили, че предпочитат основно да пазаруват във веригите супермаркети като "Билла" и "Метро". 80% от  потребителите в цялата страна са заявили, че предварително са планирали покупките. Импулсивните покупки са малък процент. Според авторите на изследването резултатите от тази част дават основание да се заключи, че българинът е консервативен потребител.
На въпроса по какви критерии избирате търговските вериги, отговорите показват, че за анкетираните определящи са качеството на стоките, цените, местоположението, разнообразието, възможността за самообслужване. Интересен факт от проучването показва, че анкетираните потребители  не правят разлика между супермаркет, хипермаркет, дискаунт или верига от супермаркет.

Застрахователи не покриват щети

автор:Дума

visibility 96

/ брой: 133

НСИ отчете 2,5% годишна инфлация през юни

автор:Дума

visibility 96

/ брой: 133

БНБ отчита бум на фалшивите банкноти

автор:Дума

visibility 101

/ брой: 133

По-малко и по-скъпо винено грозде тази година

автор:Дума

visibility 103

/ брой: 133

Германия прехвърля 800 000 войници

автор:Дума

visibility 108

/ брой: 133

Френската левица опитва да състави кабинет

автор:Дума

visibility 104

/ брой: 133

Диктаторът Фухимори кандидат за президент

автор:Дума

visibility 110

/ брой: 133

Накратко

автор:Дума

visibility 78

/ брой: 133

Код "Пожар"

автор:Ина Михайлова

visibility 92

/ брой: 133

Вода в пясъка

автор:Евгени Гаврилов

visibility 104

/ брой: 133

Евро 2024 - в историята

автор:Марин Милашки

visibility 121

/ брой: 133

Преди да теглим потребителски кредит

автор:Дума

visibility 43

/ брой: 133

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ