28 Октомври 2024понеделник16:22 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Има ли машинист в локомотива

/ брой: 203

автор:Мая Йовановска

visibility 2985

"Реформите" за подобряване състоянието на БДЖ отдавна дават своите "добри" резултати. От липсата на достатъчно влакове, през безумните закъснения и претъпканите мръсни вагони до инцидентите със запалвания и даже онзи показателен случай, дето пътници бутаха мотрисен влак на излизане от Пловдив заради липсата на напрежение в мрежата. Безумието комай стигна връхната си точка онзи ден, когато влак, возещ шефовете на БДЖ, аварира при гара Роман. И заради това "уважаемото" ръководство на железниците закъсняло с час за среща в Горна Оряховица, тъй като локомотивът на бързия влак от София за Варна се повредил.
Наистина щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Поредица от министри и висши държавни служители обявяваха за свой приоритет вдигането на БДЖ на крака. А през това време железницата потъваше все повече и по-надълбоко. Поради различни причини, но най-вече заради регулярното "прочистване" на специалистите по всички възможни нива на БДЖ и назначаването на колонии от калинки. Още по-тъжното е, че състоянието на железопътния ни превозвач е показателно и за дереджето на цялата държава.
Все повече се налага реторичният въпрос има ли адекватен машинист, който да управлява БДЖ? А има ли такъв, който да води адекватно влака на държавата?

Пореден голям чужд инвеститор напуска България

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 205

Чакаме 2,5 млн. чужди туристи за зимния сезон

автор:Дума

visibility 332

/ брой: 205

Масово се изоставят розови градини

автор:Дума

visibility 261

/ брой: 205

Управляващата партия в Грузия печели вота

автор:Дума

visibility 320

/ брой: 205

Сърбия няма да стане член на НАТО

автор:Дума

visibility 327

/ брой: 205

Лондон вдига ставката за работодателите

автор:Дума

visibility 278

/ брой: 205

Телевизионни клоуни

автор:Александър Симов

visibility 319

/ брой: 205

BG магията на изборите

автор:Мартин Карбовски

visibility 327

/ брой: 205

Натовската ни дилема

автор:Юри Михалков

visibility 315

/ брой: 205

Избираме пак тях, а очакваме друга политика

автор:Здравко Райков

visibility 296

/ брой: 205

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ