13 Август 2024вторник01:19 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

На кого да вярваме

/ брой: 107

автор:Евгени Гаврилов

visibility 522

На луди ни направиха през последните месеци с този пакет "Макрон". С него лягаме, с него ставаме. И накрая сме на път нищо да не разберем какво се случва. Ден след като Комисията по транспорт в Европейския парламент отхвърли част от текстовете на пакета "Мобилност", срещу които протестираха българските превозвачи, отзивите в България са противоречи заради разнопосочната информация, която пристига. Ако слуша човек управляващите, това е поредният голям успех за Бойко и компания. Разбира се, в негов стил, премиерът свика даже пресконференция да се похвали. Точно на противоположния полюс са обаче мненията на един от преките участници в спора - българските превозвачи. Според тях, след поредната "победа" на българското правителство на фронта на европейската политика, ситуацията не само не се подобрява, а напротив, влошава се.
Промените в пакета "Мобилност" са поредният казус, в който се вижда какво точно представлява ЕС. Там, въпреки хубавите приказки за свободно движение на хора, стоки и услуги, борбата за оцеляване е всекидневна. При при нея действа законът на джунглата, а според него силният изяжда слабия.
Пакетът "Макрон" е и своеобразен тест за това докъде се простират регулативните възможности на националните правителства и откъде започва диктатът на Брюксел. При всички случаи големите страни от ЕС много трудно биха приели да има заобикаляне на тяхното законодателство. Те наистина възприемат това като социален дъмпинг и затова битката за българските превозвачи няма да бъде лесна. Трябва да сме наясно и с технологията на вземане на решения в ЕС. Според нея от решението на транспортната комисия на Европарламента не произтича нищо. Важна е думата на Съвета на министрите на транспорта. Специално за нас е важна и информацията, която получаваме, за да знаем на кого да вярваме.


 

111 000 души у нас са на воден режим

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 152

Обмислят закон за големите проекти

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 152

200 млн. лв. дължи държавата по дела с пътни фирми

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 152

Сърбите масово срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 152

Албанска партия отлага признаването на българите

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 152

Засилен пътен контрол в Гърция

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 152

Накратко

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 152

Горе сърцето

автор:Марин Милашки

visibility 424

/ брой: 152

Планирана атака с MI6

автор:Боян Чуков

visibility 399

/ брой: 152

Карлос Насар, гордият българин

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 152

Законопроектът, който свали маските

visibility 361

/ брой: 152

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ