12 Август 2024понеделник18:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пускат концесионери в железопътните превози

/ брой: 69

автор:Дума

visibility 1152

Концесионери ще могат да управляват жп инфраструктурата, освен НКЖИ. Това гласуваха депутатите на първо четене с промени в закона за железопътния транспорт. Ако те бъдат приети ще се прекрати монопола на Националната компания „Железопътна инфраструктура" (НКЖИ), като се даде право на дружеството да прехвърля дейности на други предприятия.
Изпълнителната агенция „Железопътна администрация" трябва пък да бъде определена за регулаторен орган в сектора на жп превозите, без да се засягат правомощията на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
Поправките са предложени във връзка със стартиралата наказателна процедура срещу България заради неправилно транспонирани текстове от европейски нормативни актове в националното законодателство. Наказателната процедура е на втори етап, т.е. мотивирано становище. Ако страната ни не предприеме мерки, Европейската комисия (ЕК) ще заведе дело в Съда на ЕС.
Дава се също така право на НКЖИ да прехвърля дейности по развитие, поддръжка и обновяване на железопътната инфраструктура и свързани с това задачи на железопътни предприятия или дружества, които контролират железопътно предприятие или са контролирани от железопътно предприятие, без да възниква конфликт на интереси.

111 000 души у нас са на воден режим

автор:Дума

visibility 351

/ брой: 152

Обмислят закон за големите проекти

автор:Дума

visibility 334

/ брой: 152

200 млн. лв. дължи държавата по дела с пътни фирми

автор:Дума

visibility 340

/ брой: 152

Сърбите масово срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 433

/ брой: 152

Албанска партия отлага признаването на българите

автор:Дума

visibility 440

/ брой: 152

Засилен пътен контрол в Гърция

автор:Дума

visibility 368

/ брой: 152

Накратко

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 152

Горе сърцето

автор:Марин Милашки

visibility 407

/ брой: 152

Планирана атака с MI6

автор:Боян Чуков

visibility 383

/ брой: 152

Карлос Насар, гордият българин

автор:Дума

visibility 407

/ брой: 152

Законопроектът, който свали маските

visibility 356

/ брой: 152

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ