14 Август 2024сряда12:40 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Транспортни неволи

/ брой: 233

автор:Милена Николова

visibility 1464

Стана традиция столичните управници да се гордеят с постижения в областта на транспортното обслужване. Хвалбите започват с метрото и завършват... с метрото и малко нови автобуси по екзотични линии за разкош. Ако слушаме гласовете от общината, София има не само най-добрия транспортен парк, но и най-добрата инфраструктура. Самохвалството не върши работа, когато хората недоволстват. Като тези от "Младост", които искат не само метро, но и наземния транспорт, с който са свикнали. Преди месец протестираха десетки, които искаха обратно спирките на два столични автобуса. От ден в "Младост" тече подписка за връщането и на автобус 306.
Безспорно метрото е модерно транспортно средство. Но е вярно и това, че наземният транспорт не е затворена страница. Хората в нормалните държави дори ползват електроавтобуси заради чистотата на въздуха. У нас процесът ще се забави с десетилетия. Столичани днес имат причина да искат много от кметицата Йорданка Фандъкова, чийто екип всекидневно е ангажиран да дитирамби колко безалтернативна е тя, вместо да решава транспортни проблеми. Има метро, но няма път до него в крайните квартали. Или ако има път, това всъщност са пътеки, по които се гази във вода. Така по мрамора в метростанциите остават кални следи - цивилизовано, нали! Има нови автобуси, но те не стигат навсякъде - в кварталите на София все още скърцат старите икаруси.
Политиката на СО по отношение на транспорта е на парче. Кой е видял план или проект за транспортно развитие на града? В нормалните общества такива проекти се обсъждат и с гражданите. А не им се спускат като свършен факт, за да бъдат тествани силите на хората за протест. Тест, който те засега преминават с успех, борейки се с поредното некадърно общинарско решение.

Хората на Кьовеши влязоха в "Булгартрансгаз"

автор:Дума

visibility 107

/ брой: 154

Нивите поскъпнаха повече от два пъти за 7 години

автор:Дума

visibility 125

/ брой: 154

Митниците монтират суперскенери по границата

автор:Дума

visibility 134

/ брой: 154

Българският износ изостава с 6% на полугодието

автор:Дума

visibility 113

/ брой: 154

Банди вилнеят в Дания и Швеция

автор:Дума

visibility 133

/ брой: 154

Потушени са повечето пожари в РС Македония

автор:Дума

visibility 128

/ брой: 154

Нов руски командващ за Курска област

автор:Дума

visibility 105

/ брой: 154

Накратко

автор:Дума

visibility 145

/ брой: 154

Лявото обединение и неговите душмани

автор:Александър Симов

visibility 148

/ брой: 154

Вакханален танц

автор:

visibility 120

/ брой: 154

Бойното кръщение на военноморския ни флот

автор:Дума

visibility 124

/ брой: 154

Що е ляво и има ли то почва у нас?

visibility 123

/ брой: 154

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ