13 Август 2024вторник08:16 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

140 км/ч гласува Народното събрание

Пробутаха увеличението през Закона за пътищата, а не през Закона за движение по пътищата

/ брой: 96

автор:Искра Милева

visibility 2233

140 км/ч да е разрешената максимална скорост, с която ще се кара по магистралите. Това гласи поправката в Закона за пътищата, приета вчера от депутатите на първо четене. Дебат предизвика фактът, че промяната се прави през този закон, а не през Закона за движение по пътищата. Мотивът на управляващите е, че се вкарва понятието "скоростни пътища" и това налага вдигането на скоростта.
Прокарвате увеличението на скоростта и така защитавате убийствата на пътя, обърна се към мнозинството депутатът от левицата Захари Георгиев. Той наблегна, че не са се подобрили нито подготовката на шофьорите, нито пътищата, за да се позволява увеличението на скоростта. Ако искате повече жертви, гласувайте го, каза той.
Ремзи Осман от ДПС също определи поправката като принос за увеличаване броя на жертвите по пътищата. Той бе категоричен, че сравнението на нашите магистрали с европейските не е сериозно. "И сега си карат със 150, 160, 170, 180 км/ч. Като качите скоростта, ще се увеличи самоувереността на шофьорите. Така поставяте под угроза по-голямата част от българите, които карат нормални коли", каза Павел Шопов от "Атака". Четин Казак от ДПС също заяви, че логиката не трябва да бъде първо да се увеличава скоростта, а след това да се поставят ограничения на определени места, каквато е идеята на мнозинството. Не слагайте каруцата пред коня, призова той. Любен Татарски се опита да защити законопроекта с думите, че това е допустима, а не задължителна скорост.
Скоростни пътища са необходими на България, но това са 4-лентови шосета, подчерта Петър Мутафчиев. Той се обърна към мнозинството с думите, че не може с един законопроект да прикрият липсата на ясна политика за магистралните пръстени в страната.

111 000 души у нас са на воден режим

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 152

Обмислят закон за големите проекти

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 152

200 млн. лв. дължи държавата по дела с пътни фирми

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 152

Сърбите масово срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 152

Албанска партия отлага признаването на българите

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 152

Засилен пътен контрол в Гърция

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 152

Накратко

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 152

Горе сърцето

автор:Марин Милашки

visibility 424

/ брой: 152

Планирана атака с MI6

автор:Боян Чуков

visibility 399

/ брой: 152

Карлос Насар, гордият българин

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 152

Законопроектът, който свали маските

visibility 361

/ брой: 152

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ