13 Август 2024вторник02:47 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Брюксел разреши строителството на "Струма" извън дефилето

/ брой: 43

автор:Дума

visibility 378

България е получила разрешение от Европейската комисия за проектиране и строителство на платното от магистрала "Струма" от Кулата към София, което е извън Кресненското дефиле и минава източно от него. С това се дава възможност да започне работата по последния участък на магистралата между Крупник и Кресна, съобщи регионалното министерство. Правителството е възложило на министрите на регионалното развитие и на транспорта да предприемат необходимите действия за проектиране и изграждане на този участък от "Струма". За другото платно на магистрала "Струма" – от София към Кулата, което е извън Кресненското дефиле, тепърва ще се разглеждат възможните алтернативи. Възложено е прединвестиционно проучване.
Всъщност ЕК е одобрила наполовина приетия вариант за трасе още от времето на ГЕРБ – Източен Г10.50. Той предвижда трасето да се раздели на две платна – едното в посока Гърция да мине през съществуващия път Е79 през дефилето, а в посока София да се изгради нов път източно от него. На практика комисията одобрява да започне проектирането и строителството на лявото платно – в посока София – което ще бъде качено по източния склон на Пирин. Експерти алармираха още преди години, че строителството там ще е трудно, тъй като наклоните са големи и ще трябва да се построят множество виадукти.

111 000 души у нас са на воден режим

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 152

Обмислят закон за големите проекти

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 152

200 млн. лв. дължи държавата по дела с пътни фирми

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 152

Сърбите масово срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 152

Албанска партия отлага признаването на българите

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 152

Засилен пътен контрол в Гърция

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 152

Накратко

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 152

Горе сърцето

автор:Марин Милашки

visibility 424

/ брой: 152

Планирана атака с MI6

автор:Боян Чуков

visibility 399

/ брой: 152

Карлос Насар, гордият българин

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 152

Законопроектът, който свали маските

visibility 361

/ брой: 152

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ