05 Август 2024понеделник19:30 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Миков пита Павлова защо пак зее дупка на пътя към Видин

/ брой: 70

автор:Милена Николова

visibility 1981

Защо зее пропаст на веднъж ремонтиран и още няколко пъти преправян международен път между Видин и сръбската граница, попита по време на парламентарния контрол лидерът на БСП Михаил Миков регионалната министърка Лиляна Павлова.
Миков припомни, че е задавал този въпрос два пъти на Плевнелиев беше министър, а миналата година и на Павлова. Той сподели, че министърката му обещала, че ще се направят изследвания и анализ за състоянието на съоръжението. Апропо, похарчиха се едни пари за този участък и той стана пропаст, обясни Миков резултата от последвалите ремонтни дейности. Абсурдно е да говорите за магистрали, за чудеса, за виадукти, след като на международния път има 200-метрова пропаст, каза лидерът на БСП.
Павлова призна за проблема, но обяви, че за него било виновно образувало се свлачище. Затова бил изграден обходен маршрут, т.нар. "байпас", за да може да се ползва това направление. Тя обясни, е възложен проект за трайно решаване на проблема, защото леките укрепителни действия не са дали резултат.
Миков контрира, че никакъв байпас не е правен, а в момента се използва старият път отпреди 50-60 години. "Път социалистически, но стана път на обществените поръчки, защото се наливат милиони в тези 200 метра. И кой е отговорен", попита той. Миков бе категоричен, че не са извършвани никакви укрепителни работи. "Ето така строите България, с обществени поръчки, с проучвания, с комисиони, с всякакви играчи. И хората гледат и казват - къде се намираме? Каква Европа, какви 5 лева", завърши  Миков.
 

Започват засилени проверки за скорост по пътищата

автор:Дума

visibility 180

Полиция и доброволци издирват 73-годишна жена от Иваново

автор:Дума

visibility 171

ИТН връща мандата днес

автор:Дума

visibility 385

/ брой: 147

Водата измести палмовото масло в сиренето

автор:Дума

visibility 335

/ брой: 147

Хранителната индустрия се обяви срещу засиления данъчен контрол

автор:Дума

visibility 359

/ брой: 147

Плащаме с левове до 1 август догодина

автор:Дума

visibility 376

/ брой: 147

Бюджетът на червено с 1 млрд. лв.

автор:Дума

visibility 308

/ брой: 147

Ескалират безредиците във Великобритания

автор:Дума

visibility 375

/ брой: 147

Виетнамският президент стана и генерален секретар

автор:Дума

visibility 387

/ брой: 147

Крайнолеви саботирали жп мрежи в Германия

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 147

Криза отвън

автор:Александър Симов

visibility 418

/ брой: 147

Време е да се спрат

автор:Зорница Илиева

visibility 391

/ брой: 147

След белия мъж идва жената

visibility 361

/ брой: 147

Защитата при бедствия е колективна задача

visibility 362

/ брой: 147

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ