03 Август 2024събота10:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Tарикатлък

/ брой: 183

автор:Искра Милева

visibility 2703

Поредна мъдра мисъл се роди вчера на "Московска" 33. Ще вдигат глобите за нередовни пътници в градския транспорт. Това обяви избраната за кметица Йорданка Фандъкова. Мотивът й бил, че много от столичани се били изтарикатили и предпочитали да платят тук-там глоба, вместо да дупчат билетче всеки път.
На Фандъкова няма да й е трудно да осъществи идеята си. Не за друго, а заради мнозинството на ГЕРБ в Столичния общински съвет, което най-вероятно чинно ще гласува предложението й. Общинарите отново щели да обсъждат и небезисвестната тикет-система. Или както хората я знаят - електронните карти за пътуване в трамваи и тролеи.
Не е лошо, че в общината все пак се раждат идеи. Само дето или не са нови, или отново ще излязат за сметка на потребителите. Първо, за тази тикет-система се говори поне от шест години. Само дето тя като че ли излиза на далавера единствено за общината. Не за друго, а защото първоначалната й идея бе пътуващите да се таксуват на километър. Така, да речем, за една спирка щеше да се плаща по-малко, отколкото за пътуване през целия град. Сега софиянци си плащат същото, а на "Московска" 33 отново ще се провеждат конкурси за внедряването на системата, за което пак се взимат пари от джоба на данъкоплатеца. Между другото предният кмет Бойко Борисов обеща системата да е факт през есента на 2007 г. Сега пък наследничката му Фандъкова обяви изненадващо, че са необходими още 7-8 млн. евро.
Дали не е крайно време държава и община да се стегнат и сами да осигуряват средствата си. А не основната им гордост да е замразяването на доходите на хората. Или стягането на контрола с поредната глоба.


 

Българският еврокомисар може да поеме енергетиката

автор:Дума

visibility 557

/ брой: 146

За 6 месеца банките са прибрали близо 1 млрд. лв. такси

автор:Дума

visibility 459

/ брой: 146

"Булгаргаз" отчита 100 млн. лв. загуба

автор:Дума

visibility 495

/ брой: 146

Над 400 000 българи търгуват с криптовалути

автор:Дума

visibility 485

/ брой: 146

Иран се закани да отмъсти на Израел

автор:Дума

visibility 611

/ брой: 146

В Англия се надигнаха срещу имигрантите

автор:Дума

visibility 538

/ брой: 146

Мадуро поиска одит на президентските избори

автор:Дума

visibility 608

/ брой: 146

САЩ спират $95 млн. помощ за Грузия

автор:Дума

visibility 472

/ брой: 146

Честито, другарю Йорданов!

автор:Нора Стоичкова

visibility 588

/ брой: 146

Главчев допусна гаф

visibility 552

/ брой: 146

Датата - 02.08.2024 г.

автор:Дума

visibility 544

/ брой: 146

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ