09 Юли 2024вторник10:26 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Феноменът БДЖ

/ брой: 63

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1842

В края на миналата седмица сегашният шеф на БДЖ Владимир Владимиров се похвали, че са успели да спасят компанията от фалит.
Явно родните железници са някакъв феномен - да харчиш безразборно и в същото време да избегнеш банкрута. Примери колкото искаш. Депутатът от БСП Георги Свиленски алармира, че от БДЖ са плащали електроенергията с 20 лв. по-скъпо за мегават, което е довело до щети за 500 000 лв. Избухна и скандал около серия обществени поръчки за ремонт на локомотиви. Тезата "вие доведохте БДЖ до фалит, а ние го спасихме" се повтаря от шефовете на БДЖ и Министерството на транспорта при всеки опит да се разкрият безобразията в работата на превозвача. Скандали имаше и за извънредния труд на машинистите, и около футболистите, които се водят на щат, но не ходят на работа. Затова логично и инцидентите с влакове не спират. Поредният от тях беше в пожара на двата вагона от влака София - Бургас миналата седмица. Появиха се твърдения, че те не са били застраховани. Това означава, че пак БДЖ ще трябва да плати сметката. През 2011 г. застраховката на подвижния състав беше направена така, че тя да е валидна само когато вагоните не са в движение. Наистина феноменално.

 

Жега и задух във вторник

автор:Дума

visibility 16

БСП-Търговище: Единственият ни път е обединението

автор:Дума

visibility 140

Опасни юлски жеги и висок риск от пожари

автор:Дума

visibility 1349

Енергетиците станаха заложници на хаоса във властта

автор:Дума

visibility 1278

/ брой: 127

Предлагат по-висок таван на ваучерите за храна

автор:Дума

visibility 1231

/ брой: 127

Започват проверки на екскурзоводите

автор:Дума

visibility 1276

/ брой: 127

Започва ремонтът на Дунав мост

автор:Дума

visibility 1229

/ брой: 127

Лондон иска рестарт на диалога с ЕС

автор:Дума

visibility 1396

/ брой: 127

Французите гласуваха на втори тур

автор:Дума

visibility 1317

/ брой: 127

България и Китай стават все по-близки

автор:Таня Глухчева

visibility 1406

/ брой: 127

Накратко

автор:Дума

visibility 1227

/ брой: 127

Галактически кабинет

автор:Александър Симов

visibility 1422

/ брой: 127

Посланията на Орбан в Москва

visibility 1269

/ брой: 127

Нов сюжет за "Параграф" 22 "написа" вотът "2 в 1"

автор:Юлия Кулинска

visibility 1314

/ брой: 127

Байдън задълбава кризата на „дълбоката държава“

автор:Юри Михалков

visibility 1376

/ брой: 127

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ