16 Септември 2024понеделник23:25 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Брюксел разреши строителството на "Струма" извън дефилето

/ брой: 43

автор:Дума

visibility 438

България е получила разрешение от Европейската комисия за проектиране и строителство на платното от магистрала "Струма" от Кулата към София, което е извън Кресненското дефиле и минава източно от него. С това се дава възможност да започне работата по последния участък на магистралата между Крупник и Кресна, съобщи регионалното министерство. Правителството е възложило на министрите на регионалното развитие и на транспорта да предприемат необходимите действия за проектиране и изграждане на този участък от "Струма". За другото платно на магистрала "Струма" – от София към Кулата, което е извън Кресненското дефиле, тепърва ще се разглеждат възможните алтернативи. Възложено е прединвестиционно проучване.
Всъщност ЕК е одобрила наполовина приетия вариант за трасе още от времето на ГЕРБ – Източен Г10.50. Той предвижда трасето да се раздели на две платна – едното в посока Гърция да мине през съществуващия път Е79 през дефилето, а в посока София да се изгради нов път източно от него. На практика комисията одобрява да започне проектирането и строителството на лявото платно – в посока София – което ще бъде качено по източния склон на Пирин. Експерти алармираха още преди години, че строителството там ще е трудно, тъй като наклоните са големи и ще трябва да се построят множество виадукти.

Три са версиите за инцидента с военния самолет L-39 ZA

автор:Дума

visibility 332

/ брой: 176

КНСБ настоява линията на бедност за догодина да е 667 лв.

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 176

3431 ученици са отпаднали през миналата учебна година

автор:Дума

visibility 294

/ брой: 176

Едва 10% от пожарникарите у нас са жени

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 176

Чужди инвеститори бягат от България

автор:Дума

visibility 360

/ брой: 176

България е с най-голямо неравенство на доходите в ЕС

автор:Дума

visibility 332

/ брой: 176

70% от продажбите на лизинг са на автомобили

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 176

БНБ пуска сребърна монета за Рибния буквар

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 176

Ескалацията срещу Русия е само отложена

автор:Дума

visibility 388

/ брой: 176

Темата за мигрантите разделя Европа

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 176

Сърбия връща военната служба

автор:Дума

visibility 393

/ брой: 176

Накратко

автор:Дума

visibility 1233

/ брой: 176

На петнадесети - без фанфари

автор:Боян Бойчев

visibility 452

/ брой: 176

Вот за мир или война

автор:Юри Михалков

visibility 604

/ брой: 176

"БСП-Обединена левица" дава знак за промяна в лявото

автор:Юлия Кулинска

visibility 375

/ брой: 176

Гладът в Америка се увеличава

visibility 368

/ брой: 176

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ