16 Септември 2024понеделник15:45 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Феноменът БДЖ

/ брой: 63

автор:Евгени Гаврилов

visibility 2173

В края на миналата седмица сегашният шеф на БДЖ Владимир Владимиров се похвали, че са успели да спасят компанията от фалит.
Явно родните железници са някакъв феномен - да харчиш безразборно и в същото време да избегнеш банкрута. Примери колкото искаш. Депутатът от БСП Георги Свиленски алармира, че от БДЖ са плащали електроенергията с 20 лв. по-скъпо за мегават, което е довело до щети за 500 000 лв. Избухна и скандал около серия обществени поръчки за ремонт на локомотиви. Тезата "вие доведохте БДЖ до фалит, а ние го спасихме" се повтаря от шефовете на БДЖ и Министерството на транспорта при всеки опит да се разкрият безобразията в работата на превозвача. Скандали имаше и за извънредния труд на машинистите, и около футболистите, които се водят на щат, но не ходят на работа. Затова логично и инцидентите с влакове не спират. Поредният от тях беше в пожара на двата вагона от влака София - Бургас миналата седмица. Появиха се твърдения, че те не са били застраховани. Това означава, че пак БДЖ ще трябва да плати сметката. През 2011 г. застраховката на подвижния състав беше направена така, че тя да е валидна само когато вагоните не са в движение. Наистина феноменално.

 

Три са версиите за инцидента с военния самолет L-39 ZA

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

КНСБ настоява линията на бедност за догодина да е 667 лв.

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

3431 ученици са отпаднали през миналата учебна година

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

Едва 10% от пожарникарите у нас са жени

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

Чужди инвеститори бягат от България

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

България е с най-голямо неравенство на доходите в ЕС

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

70% от продажбите на лизинг са на автомобили

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

БНБ пуска сребърна монета за Рибния буквар

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

Ескалацията срещу Русия е само отложена

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

Темата за мигрантите разделя Европа

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

Сърбия връща военната служба

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

Накратко

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 176

На петнадесети - без фанфари

автор:Боян Бойчев

visibility 0

/ брой: 176

Вот за мир или война

автор:Юри Михалков

visibility 0

/ брой: 176

"БСП-Обединена левица" дава знак за промяна в лявото

автор:Юлия Кулинска

visibility 1

/ брой: 176

Гладът в Америка се увеличава

visibility 0

/ брой: 176

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ