18 Октомври 2024петък14:02 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Над 600 хил. евро похарчили партиите за реклама във Фейсбук

/ брой: 226

автор:Дума

visibility 417

605 801 евро са похарчили партиите за политическа реклама във Фейсбук по време на местния вот. Най-много за реклама на своите кандидати в социалната медия са отделили от ПП-ДБ – 271 783 евро. Следват представителите на ГЕРБ-СДС с 105 567 евро и партия СБОР, която е похарчила 65 126 евро. Най-малко - 8641 евро е похарчила БСП. Това сочи анализ на Иниститута за развитие на публичната среда
От данните става ясно, че политическата реклама в социалните мрежи е все по-използвана в предизборните кампании у нас. Някои партии и кандидати отделят значителни средства за реклама във Фейсбук, почти съизмерими с разходите за отразяване в телевизиите с национален обхват. Комуникирането на посланията в социалната мрежа дава по-голям шанс за малките партии и новите кандидати, които нямат достатъчен ресурс за платени материали в традиционните медии. Фейсбук е и лесен и ефективен канал за предаване на посланията към избирателите.
Установяването на окончателните суми, вложени за политическа реклама в социалната мрежа е все още силно затруднено, въпреки въведените в последните години правила за повишена прозрачност. Много кандидати финансират от свое име постовете си във Фейсбук без да е възможно да се установи партията/коалицията, която ги е издигнала. Има и случаи на партийни активисти, които не са участвали в местните избори, но спонсорират реклами за кампаниите на кандидати по места.
Информация за окончателните разходи на участниците в местните избори ще бъдат получена, когато бъдат публикувани отчетите им от кампанията. В тях обаче също няма отделна графа, в която да бъдат отчитани средствата за реклама в социални медии.

Тестът за БГ-Алерт отново се провали

автор:Дума

visibility 251

/ брой: 199

Ректорите поискаха по-голяма финансова независимост за ВУЗ

автор:Дума

visibility 215

/ брой: 199

Милен Митев с втори мандат в БНР

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 199

Чуждите инвестиции се сринаха със 77% за година

автор:Дума

visibility 224

/ брой: 199

Завършването на първия лот от "Хемус" се отлага

автор:Дума

visibility 262

/ брой: 199

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 1186

/ брой: 198

Планът на Зеленски удари на камък в НАТО

автор:Дума

visibility 226

/ брой: 199

Атина против двустранните мигрантски споразумения

автор:Дума

visibility 212

/ брой: 199

София и Скопие ще строят Коридор №8

автор:Дума

visibility 250

/ брой: 199

Аржентина и България заедно на Антарктида

автор:Таня Глухчева

visibility 293

/ брой: 199

Безсрамие!

автор:Мая Йовановска

visibility 264

/ брой: 199

Мутра „спасител“

автор:Юри Михалков

visibility 243

/ брой: 199

100 решения за България

автор:Дума

visibility 249

/ брой: 199

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ