17 Септември 2024вторник10:34 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Над 600 хил. евро похарчили партиите за реклама във Фейсбук

/ брой: 226

автор:Дума

visibility 392

605 801 евро са похарчили партиите за политическа реклама във Фейсбук по време на местния вот. Най-много за реклама на своите кандидати в социалната медия са отделили от ПП-ДБ – 271 783 евро. Следват представителите на ГЕРБ-СДС с 105 567 евро и партия СБОР, която е похарчила 65 126 евро. Най-малко - 8641 евро е похарчила БСП. Това сочи анализ на Иниститута за развитие на публичната среда
От данните става ясно, че политическата реклама в социалните мрежи е все по-използвана в предизборните кампании у нас. Някои партии и кандидати отделят значителни средства за реклама във Фейсбук, почти съизмерими с разходите за отразяване в телевизиите с национален обхват. Комуникирането на посланията в социалната мрежа дава по-голям шанс за малките партии и новите кандидати, които нямат достатъчен ресурс за платени материали в традиционните медии. Фейсбук е и лесен и ефективен канал за предаване на посланията към избирателите.
Установяването на окончателните суми, вложени за политическа реклама в социалната мрежа е все още силно затруднено, въпреки въведените в последните години правила за повишена прозрачност. Много кандидати финансират от свое име постовете си във Фейсбук без да е възможно да се установи партията/коалицията, която ги е издигнала. Има и случаи на партийни активисти, които не са участвали в местните избори, но спонсорират реклами за кампаниите на кандидати по места.
Информация за окончателните разходи на участниците в местните избори ще бъдат получена, когато бъдат публикувани отчетите им от кампанията. В тях обаче също няма отделна графа, в която да бъдат отчитани средствата за реклама в социални медии.

Три са версиите за инцидента с военния самолет L-39 ZA

автор:Дума

visibility 499

/ брой: 176

КНСБ настоява линията на бедност за догодина да е 667 лв.

автор:Дума

visibility 503

/ брой: 176

3431 ученици са отпаднали през миналата учебна година

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 176

Чужди инвеститори бягат от България

автор:Дума

visibility 541

/ брой: 176

България е с най-голямо неравенство на доходите в ЕС

автор:Дума

visibility 505

/ брой: 176

70% от продажбите на лизинг са на автомобили

автор:Дума

visibility 490

/ брой: 176

БНБ пуска сребърна монета за Рибния буквар

автор:Дума

visibility 474

/ брой: 176

Ескалацията срещу Русия е само отложена

автор:Дума

visibility 579

/ брой: 176

Темата за мигрантите разделя Европа

автор:Дума

visibility 533

/ брой: 176

Сърбия връща военната служба

автор:Дума

visibility 614

/ брой: 176

Накратко

автор:Дума

visibility 1772

/ брой: 176

На петнадесети - без фанфари

автор:Боян Бойчев

visibility 663

/ брой: 176

Вот за мир или война

автор:Юри Михалков

visibility 908

/ брой: 176

"БСП-Обединена левица" дава знак за промяна в лявото

автор:Юлия Кулинска

visibility 963

/ брой: 176

Гладът в Америка се увеличава

visibility 555

/ брой: 176

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ