16 Юли 2024вторник11:53 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

1000 вагона - фантоми

/ брой: 231

автор:Васил Попов

visibility 1751

Появи се информация на ниво министри и вицепремиери, че от БДЖ липсват 1000 жп вагона. Ние не можем да се съмняваме в истинността на подобна информация, след като държавни мъже я разпространяват. Дори бе посочено, че тези вагони били някъде в Сърбия. Да, ама в сръбските медии се появи опровержение, според което на тяхна територия няма български вагони. Западната ни съседка смята, че ние тук, в София, сме си ги нарязали и сме си ги продали за скрап.
Българските журналисти може би са по-добре информирани от държавните чиновници. Вероятно тези  вагони наистина са нарязани като старо желязо още преди 10 години. Интересно е защо на високо равнище в държавното управление не се знае нищо за това? Мигар няма документи, които да показват движението на тази огромна железария? Грубо ако сметнем, един вагон да е дълъг 20 метра, умножете го по 1000 и вижте тази композиция откъде докъде ще се проточи. Ако направим още една сметка, че един вагон тежи няколко тона, колко общо хиляди тона желязо се получават? Е, и за това ли няма документи в БДЖ? Или пък на финансовия министър, който очевидно е най-несведущ, не му стига акълът да вдигне един телефон и да пита в БДЖ? Ако обаче и в БДЖ не знаят, тогава наистина въпросът надхвърля рамките на нормалното. И по български веднага си казваме, че има далавера.
Ако ставаше дума някой старец сутрин да се събуди и да пита жена си къде снощи си е оставил ченето - ясно. Обяснимо е. Ако някое малко дете разпилее кутийката с хиляда карфици на майка си и майка му го пита къде са, а то не знае - и това е ясно. А когато държавата не знае къде е разпиляла 1000 жп вагона, значи трябва да използва своите механизми за издирването им. Например да възложи на външното разузнаване да ги намери. Само че нали ликвидирахме разузнаването. Би могло да помогне военното разузнаване, но и него го няма. Не е необходимо да се създава някаква специална комисия или подкомисия, или други междуведомствени органи за изпълнението на такава задача. Опитът доказва, че подобни органи само замитат следите на извършени престъпления.
Ние не твърдим, че непременно тук има престъпление или закононарушение. Ние просто се питаме защо отново се повдига този въпрос. Дали не ни занимават с това предизборно? Ако е така, кой какво печели от подобна абракадабра? Очевидно никой. Тогава за какво става дума? Хем неосведомени, хем арогантни, хем измислят.
 

Застрахователи не покриват щети

автор:Дума

visibility 96

/ брой: 133

НСИ отчете 2,5% годишна инфлация през юни

автор:Дума

visibility 96

/ брой: 133

БНБ отчита бум на фалшивите банкноти

автор:Дума

visibility 101

/ брой: 133

По-малко и по-скъпо винено грозде тази година

автор:Дума

visibility 103

/ брой: 133

Германия прехвърля 800 000 войници

автор:Дума

visibility 108

/ брой: 133

Френската левица опитва да състави кабинет

автор:Дума

visibility 104

/ брой: 133

Диктаторът Фухимори кандидат за президент

автор:Дума

visibility 110

/ брой: 133

Накратко

автор:Дума

visibility 78

/ брой: 133

Код "Пожар"

автор:Ина Михайлова

visibility 92

/ брой: 133

Вода в пясъка

автор:Евгени Гаврилов

visibility 104

/ брой: 133

Евро 2024 - в историята

автор:Марин Милашки

visibility 121

/ брой: 133

Преди да теглим потребителски кредит

автор:Дума

visibility 43

/ брой: 133

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ