10 Септември 2024вторник17:57 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Експерт:

Влаковете да спират при температури над 40 градуса

/ брой: 119

автор:Дума

visibility 3922

Изкривени от жегата релси едва не обърнаха влака София - Видин.
"Високите температури не са нещо ново и затова между релсите има разстояние. Когато пътувате и чувате едно тракане, то е защото това разстояние през лятото, когато се разширят релсите, се запълва, а през зимата се свива. В България все пак имаме температурни разлики от минус 30 до плюс 40 градуса, което поставя въпросът за поддръжката на железопътната инфраструктура.
"При високите температури, особено над 40 градуса, най-доброто нещо, което трябва да се направи е да се спре движението", заяви пред "България он ер" експертът в железопътния транспорт Симеон Ананиев. Той поясни, че трябва редовно да се правят замервания на релсите, като преди години това са правели кантонерите - професия, която вече не съществува.
"Те редовно са проверявали линията, не само за усукване, за изпадане на крепежни елементи и други неща. Сега по-модерният вариант е наблюдения с датчици, които да сигнализират. Доколкото съм запознат в НКЖИ не е въведена тази система с датчиците", коментира Ананиев.

ВКС потвърди: Атанас Зафиров представлява БСП

автор:Дума

visibility 369

Ще се явим на изборите с „БСП-Обединена левица"

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 172

ВСС откри процедурата за избор на нов главен прокурор

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 172

Цената на жп линията с България е нереално висока

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 172

Лозари прибират червените сортове грозде със седмици по-рано

автор:Дума

visibility 321

/ брой: 172

Българите остават с най-ниската минимална заплата в ЕС

автор:Дума

visibility 331

/ брой: 172

В Румъния учениците ще оценяват учителите

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 172

ЕС не признава вота в Крим и Севастопол

автор:Дума

visibility 348

/ брой: 172

СИРИЗА свали доверие от партийния си лидер

автор:Дума

visibility 385

/ брой: 172

Льо Пен призова за референдум за имиграцията

автор:Дума

visibility 315

/ брой: 172

Феноменално

автор:Ина Михайлова

visibility 1326

/ брой: 172

Порочен кръг

автор:Барбара Пейчинова

visibility 659

/ брой: 172

Църковно лицемерие

автор:Таня Глухчева

visibility 526

/ брой: 172

Много пари...за нищо

автор:Юлия Кулинска

visibility 492

/ брой: 172

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ