На дъното
/ брой: 20
Откакто на Бойко Борисов му пари под крачетата, е тръгнал по проверки. Те зачестиха покрай наближаването на парламентарните избори. Т.нар. проверки на Борисов са много... екзотични. Първо, защото това не му е работа. И, второ, понеже човекът няма бъкел познания. Заради това обикновено оглежда, почуква или попипва проверяваните.
Вчера Борисов хукна да проверява новите локомотиви и вагони на БДЖ. "Когато имаш бързи локомотиви до 200 километра в час, сигурни, бързи, мощни, икономични, най-добрите в света... Като вагоните са с интернет, чисти, топли, удобни, вместо с автомобилите, хората ще пътуват с влак", рече Борисов.
Вагоните всъщност не са нови, а ремонтирани. А локомотивите просто са най-евтините, но далеч не най-добрите в света. Борисов огледа новия локомотив с име "Хан Кардам", качи се в него и седна на първата седалка до машиниста. Няма по-назад от Путин да е, я! Поседна и в един от "новите" вагони, за да установи "уютни ли са". Почука по масата, попита за интернет, за тоалетните и се възхити.
Борисов го е закъсал. И то много, след като стигна дотам да се хвали предизборно с евтини локомотиви, от които правителството му едва успя да осигури 2-3 бройки в края на третия си мандат. Въпреки обещанието, че железницата ще му е приоритет. Да се тупаш в гърдите с БДЖ, които твоето управление досъсипа тотално, е повече от нелепо. Националният жп превозвач удари най-голямото си дъно - най-малко пътници от 50 години, тотална липса на влакове, постоянни аварии, ниско качество на услугите, закъснения...
Похвали се още премиерът, че бил платил дълговете на БДЖ. Е, господин Борисов, направихте го с нашите пари! Въпросът е защо при платени дългове железницата е на дъното? Заради калпавото ви управление и защото държавата напълно абдикира от БДЖ.
Не само железницата е на дъното. На дъното е и Борисов. Само дето не го разбира.