От редактора
Тези фасони, на Берлускони
/ брой: 88
През тази седмица какво ли не се написа в италианската преса за премиерата на филма "Сбогом, мамо" на нашенската "продуцентка" Мишел Бонев (Драгомира Бонева). Вестник "Унита" нарече филма "кичозен". "Република" го определи като "патетичен". Докато агенция АНСА го назова направо "престъпен", припомняйки измислената от италианския културен министър Сандро Бонди специална награда "Действие за жени", равносилна на корупционен скандал. Най-лаконична обаче като че ли беше оценката на кореспондентката на "Дойче Веле" от Рим, която нарече лентата на Бонев "грандиозен скандал". А как ли иначе може да се назове подобна "сладка авантюра", според искреното признание на дълбокоуважаваната Татяна Лолова, в която бяха потрошени над 300 000 лева от културния бюджет на държавата?!
Върху фона на тези безапелационни оценки доста жалък изглежда опитът на Драгомира Бонева в интервю за нашенска газета да оправдае своя провал с негативните отзиви на... италианската левица. Журналистите от левите издания били виновни за неуспеха на нейния филм. Те "мачкали "Сбогом, мамо" заради Берлускони", когото нашенската самозвана "филмова звезда" смятала за "възпитан, интелигентен и приветлив". Почти толкова, колкото и неговият приятел Бойко Борисов. Вече да не припомняме "приятеля на приятеля" Вежди, развързал кесията на Културното ведомство за филмовия "шедьовър" на самонадеяната актриса и режисьорка, чийто срам сега трябва да бере цяла България.
Ама, мадам Бонева, вие наистина ли ни смятате за балъци, че ни убеждавате с тези плоски "аргументи". Айде баста! Тези фасони, на Берлускони!