29 Юни 2024събота17:28 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Европейски стандарти

/ брой: 126

автор:Лозан Такев

visibility 1692

По европейските стандарти се наложи постфактум в Софийското метро да се изграждат допълнително ескалатори и асансьори в станциите, предназначени за майки с деца и хора с увреждания. Вече беше открита подземната железница в столицата ни и се разбиваха мраморни стълби и фоайета, за да има същите условия и Софийският метрополитен като в европейските столици...
Не ми се е случвало да ползвам метрото в европейски градове и да се натъкна на неработещи "пътеки", ескалатори и асансьори. Как им се получава не знам, не говоря дори за уникалното и едно от най-добрите превозни средства в Европа - Московското...
У нас обаче това е честа практика. Месеци, например продължи ремонтът на "пътеката" на станция "Софийски университет" в посока "Орлов мост", защото месеци наред бяха необходими за доставката на нужните за случая резервни части...
Със седмици продължи ремонтът на ескалатора на централната станция "Сердика"... Първо левия, после - десния... Асансьорът и в момента на станция "Константин Величков" е в траен ремонт и не му се вижда краят... Пътници вече са окачили на вратата му гневен текст от името на граждани с увреждания и майки с детски колички и малки деца... Дори са посочили нова цена на билетчетата от два лева ремонта, белким това ускори някак си отстраняването  на нередностите ...
Пък аз си мисля, че при подобни практики, които, видно няма да са последните, трябва да има санкции и в ръководствата и техническите състави, които обслужват подземния градски транспорт... Даже извинение за причинените неудобства няма. Билетите продължават да се незаконно лев и шестдесет, всички получават същите възнаграждения, директорският борд е на мястото си със същите и по-високи бонуси, премиите за ръководителите и генералния директор са налице, а метрото ни "извозва" по всички правила и европейски стандарти...
 

БСП срещу продажбата на оборудването за "Белене"

автор:Дума

visibility 1062

/ брой: 121

Законът за надценките на хляба е неприложим

автор:Дума

visibility 906

/ брой: 121

Официално ни отрязаха за еврозоната през 2025 г.

автор:Дума

visibility 1449

/ брой: 120

НАТО с нова мисия за подкрепа на Украйна

автор:Дума

visibility 1111

/ брой: 121

Германско гражданство след пет години

автор:Дума

visibility 1045

/ брой: 121

Провали се опитът за военен преврат в Боливия

автор:Дума

visibility 1008

/ брой: 121

Накратко

автор:Дума

visibility 800

/ брой: 121

Пак гоним дивото

автор:Нора Стоичкова

visibility 974

/ брой: 121

Зор да се покажем

автор:Аида Паникян

visibility 1061

/ брой: 121

Самоунижението в Благоевград

автор:Александър Симов

visibility 993

/ брой: 121

Съкровище на българската медицина

автор:Аида Паникян

visibility 947

/ брой: 121

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ