20 Януари 2025понеделник10:35 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Разкриха причините за влаковата катастрофа

/ брой: 10

автор:Дума

visibility 251

Има поне няколко грешки, защото само с една не може да стане катастрофа, има и поне едно действие против правилата. Това заяви в телевизионния ефир председателят на Синдиката на железничарите към КНСБ Петър Бунев по повод причините за челната катастрофа между товарни влакове край Локорско, при която загинаха двама души, а други шестима бяха ранени. Единият влак е на БДЖ, а другият - на частна компания.
Той бе категоричен, че е невъзможно машинистът да е тръгнал на червен светофар. По-скоро влакът е тръгнал от коловоз без светлинна сигнализация.
Проф. Симеон Ананиев, представител на Асоциацията на железопътните предприятия, и експертът по управление и цифровизация в железопътния транспорт Людмил Иванов обясниха, че най-вероятно единият от влаковете е тръгнал от коловоз на гара Кремиковци, който е невидим за системата за сигурност. Той се използва за претоварване. Композициите се прегарирали на един от коловозите със светофари, за да бъде сигнализирано на другата гара, че влак по трасето в обратна посока не може да тръгне.
„Появи се информация, че вследствие на това, че едната влакова композиция е превозвала скрап, има опасност от радиация при изгаряне на скрапта, но няма никакво замърсяване на въздуха”, обясни кметът на район „Кремиковци” Лилия Донкова.

Доставките на азерски газ все още не са възстановени

автор:Дума

visibility 5101

/ брой: 10

Депутатите закърпиха бюджета за следващите три месеца

автор:Дума

visibility 5065

/ брой: 10

"Йетел" ще обжалва в съда забраната на КЗП да вдига цените

автор:Дума

visibility 4947

/ брой: 10

Агенцията за инвестиции отива в "София Тех Парк"

автор:Дума

visibility 5283

/ брой: 10

В последния момент: Сътресения между Израел и "Хамас"

автор:Дума

visibility 5258

/ брой: 10

Първият дипломат на САЩ репликира Тръмп

автор:Дума

visibility 5568

/ брой: 10

Президентските избори в Румъния ще са през май

автор:Дума

visibility 4546

/ брой: 10

Изпитание за два европейски кабинета

автор:Дума

visibility 5109

/ брой: 10

Заклеха се

автор:Таня Джаджева

visibility 5306

/ брой: 10

Конфронтация или баланс

visibility 5301

/ брой: 10

Вейпингът - стръв за младите с неизвестно съдържание

visibility 5174

/ брой: 10

Колко струва хлябът у съседите и с какъв ДДС е обложен

автор:Дума

visibility 5255

/ брой: 10

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ