13 Септември 2024петък02:49 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

1000 вагона - фантоми

/ брой: 231

автор:Васил Попов

visibility 1994

Появи се информация на ниво министри и вицепремиери, че от БДЖ липсват 1000 жп вагона. Ние не можем да се съмняваме в истинността на подобна информация, след като държавни мъже я разпространяват. Дори бе посочено, че тези вагони били някъде в Сърбия. Да, ама в сръбските медии се появи опровержение, според което на тяхна територия няма български вагони. Западната ни съседка смята, че ние тук, в София, сме си ги нарязали и сме си ги продали за скрап.
Българските журналисти може би са по-добре информирани от държавните чиновници. Вероятно тези  вагони наистина са нарязани като старо желязо още преди 10 години. Интересно е защо на високо равнище в държавното управление не се знае нищо за това? Мигар няма документи, които да показват движението на тази огромна железария? Грубо ако сметнем, един вагон да е дълъг 20 метра, умножете го по 1000 и вижте тази композиция откъде докъде ще се проточи. Ако направим още една сметка, че един вагон тежи няколко тона, колко общо хиляди тона желязо се получават? Е, и за това ли няма документи в БДЖ? Или пък на финансовия министър, който очевидно е най-несведущ, не му стига акълът да вдигне един телефон и да пита в БДЖ? Ако обаче и в БДЖ не знаят, тогава наистина въпросът надхвърля рамките на нормалното. И по български веднага си казваме, че има далавера.
Ако ставаше дума някой старец сутрин да се събуди и да пита жена си къде снощи си е оставил ченето - ясно. Обяснимо е. Ако някое малко дете разпилее кутийката с хиляда карфици на майка си и майка му го пита къде са, а то не знае - и това е ясно. А когато държавата не знае къде е разпиляла 1000 жп вагона, значи трябва да използва своите механизми за издирването им. Например да възложи на външното разузнаване да ги намери. Само че нали ликвидирахме разузнаването. Би могло да помогне военното разузнаване, но и него го няма. Не е необходимо да се създава някаква специална комисия или подкомисия, или други междуведомствени органи за изпълнението на такава задача. Опитът доказва, че подобни органи само замитат следите на извършени престъпления.
Ние не твърдим, че непременно тук има престъпление или закононарушение. Ние просто се питаме защо отново се повдига този въпрос. Дали не ни занимават с това предизборно? Ако е така, кой какво печели от подобна абракадабра? Очевидно никой. Тогава за какво става дума? Хем неосведомени, хем арогантни, хем измислят.
 

Жълт код за интензивни валежи с гръмотевици в петък

автор:Дума

visibility 86

България е най-бедната страна в ЕС, а с най-скъпата храна

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 174

БАБХ проверява спешно столове и бюфети в училищата

автор:Дума

visibility 536

/ брой: 174

Търговският дефицит расте с близо една трета към края

автор:Дума

visibility 435

/ брой: 174

Производството на ток у нас намалява

автор:Дума

visibility 537

/ брой: 174

Скопие ще преговаря, но като член на ЕС

автор:Дума

visibility 605

/ брой: 174

Няма нужда от търговска война

автор:Дума

visibility 610

/ брой: 174

Лондон свива помощите за горива през зимата

автор:Дума

visibility 502

/ брой: 174

Накратко

автор:Дума

visibility 1707

/ брой: 174

Комедиантът

автор:Александър Симов

visibility 1505

/ брой: 174

Геноцид

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1776

/ брой: 174

Има ли шанс Харис?

автор:Таня Глухчева

visibility 1135

/ брой: 174

Съдебната реформа – абсолютно безпредметен израз

visibility 487

/ брой: 174

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ