08 Август 2024четвъртък01:56 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Tарикатлък

/ брой: 183

автор:Искра Милева

visibility 2726

Поредна мъдра мисъл се роди вчера на "Московска" 33. Ще вдигат глобите за нередовни пътници в градския транспорт. Това обяви избраната за кметица Йорданка Фандъкова. Мотивът й бил, че много от столичани се били изтарикатили и предпочитали да платят тук-там глоба, вместо да дупчат билетче всеки път.
На Фандъкова няма да й е трудно да осъществи идеята си. Не за друго, а заради мнозинството на ГЕРБ в Столичния общински съвет, което най-вероятно чинно ще гласува предложението й. Общинарите отново щели да обсъждат и небезисвестната тикет-система. Или както хората я знаят - електронните карти за пътуване в трамваи и тролеи.
Не е лошо, че в общината все пак се раждат идеи. Само дето или не са нови, или отново ще излязат за сметка на потребителите. Първо, за тази тикет-система се говори поне от шест години. Само дето тя като че ли излиза на далавера единствено за общината. Не за друго, а защото първоначалната й идея бе пътуващите да се таксуват на километър. Така, да речем, за една спирка щеше да се плаща по-малко, отколкото за пътуване през целия град. Сега софиянци си плащат същото, а на "Московска" 33 отново ще се провеждат конкурси за внедряването на системата, за което пак се взимат пари от джоба на данъкоплатеца. Между другото предният кмет Бойко Борисов обеща системата да е факт през есента на 2007 г. Сега пък наследничката му Фандъкова обяви изненадващо, че са необходими още 7-8 млн. евро.
Дали не е крайно време държава и община да се стегнат и сами да осигуряват средствата си. А не основната им гордост да е замразяването на доходите на хората. Или стягането на контрола с поредната глоба.


 

Осем пъти повече коли върнати от преглед

автор:Дума

visibility 579

/ брой: 149

НКЖИ с нов изпълнителен директор

автор:Дума

visibility 633

/ брой: 149

Иран прави коалиция срещу Израел

автор:Дума

visibility 675

/ брой: 149

САЩ осуетили покушение срещу Путин и Белоусов

автор:Дума

visibility 757

/ брой: 149

70 евродепутати не искат Унгария в Шенген

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 149

Нова Зеландия отменя зелени политики

автор:Дума

visibility 571

/ брой: 149

Лекари като таксиджии

автор:Аида Паникян

visibility 857

/ брой: 149

Велико самочувствие

visibility 850

/ брой: 149

Опасният Зеленски

автор:Юри Михалков

visibility 1005

/ брой: 149

Глобален срив на фондовите пазари

автор:Дума

visibility 590

/ брой: 149

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ