05 Декември 2025петък12:20 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Нова ера в света на играчките

автор:Дума

visibility 4783

Светът на детските играчки претърпява истинска революция – от класически забавления към продукти, които насърчават развитието, въображението и емоционалната интелигентност на децата. Родителите все повече търсят не просто ярки и шумни джунджурии, а играчки, които имат дългосрочна стойност и въздействие върху развитието на децата им.

Играчките от ново поколение: образователни, устойчиви и вдъхновяващи

Модерните играчки вече не са просто средство за забавление – те са инструмент за учене чрез игра. Наблюдаваме засилено търсене на продукти, които стимулират фината моторика, логическото мислене и социалните умения още от ранна възраст. Все по-важни стават и фактори като използване на натурални материали, безопасен дизайн и екологично производство.

Кои марки задават тона?

На този фон все повече родители обръщат внимание на брандове, които съчетават естетика, качество и педагогически подход. Един от добрите примери за такава философия е Gusoche – марка, която се отличава с прецизно изработени продукти, съобразени с нуждите на децата на различна възраст. Играчките ѝ следват последните насоки в детската психология и педагогика, като същевременно не правят компромис с дизайна и сигурността.

Детското развитие като основна цел

Тази промяна в парадигмата – от „играчка за игра“ към „играчка за развитие“ – ясно показва посоката, в която се движи индустрията. Родители, терапевти и педагози споделят обща визия: детето трябва да расте в среда, която го вдъхновява, предизвиква и подкрепя. Именно затова играчките вече са внимателно подбрани съюзници в процеса на обучение и личностно изграждане.

60% от свинското на пазара е българско

автор:Дума

visibility 229

/ брой: 229

Валутните резерви на БНБ са намалели с 3,1%

автор:Дума

visibility 215

/ брой: 229

За новите реактори в "Козлодуй" трябват още терени

автор:Дума

visibility 217

/ брой: 229

Путин: Ще вземем Донбас и Новорусия

автор:Дума

visibility 229

/ брой: 229

65 000 семейства в Кипър ще получат коледни добавки

автор:Дума

visibility 230

/ брой: 229

Си и Макрон обсъждат допълващи се ползи

автор:Дума

visibility 228

/ брой: 229

Накратко

автор:Дума

visibility 188

/ брой: 229

Какво след протестите

автор:Донка Михайлова

visibility 208

/ брой: 229

Вън простаците от НС!

автор:Нешка Робева

visibility 253

/ брой: 229

За БГеврозоната

visibility 214

/ брой: 229

Поколенията и лъжите

автор:Александър Симов

visibility 206

/ брой: 229

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ